کتابخانه مارشال

کتابخانه مارشال از محصولات دو رنگ و ترکیبی با تم پسرانه است که طرفداران زیادی بین کاربران محصولات بالسا دارد. این محصول ساخته شده از ام‌دی‌اف با دو رنگ آبی و سفید، ترکیبی مکمل برای دکوراسیون اتاق پسرانه و انواع سرویس خواب یک نفره و سرویس خواب نوجوان است که توانسته رضایت کاربران زیادی را جلب کند.

از ویژگی‌های فنی در کتابخانه مارشال بیشتر بدانیم!

وجود قفسه‌های جادار و درب‌های پایینی کتابخانه مارشال ظرفیت بالایی برای جاسازی لوازم مورد استفاده در اتاق را داده و این کتابخانه را به محصولی با کاربری آسان و مزیت‌های دکوراتیو به طور هم‌زمان تبدیل نموده است.
وجود روکش پی‌وی‌سی در این محصول برند بالسا نیز آن را در مقابل نفوذ رطوبت مصون کرده تا مانع از آسیب به بدنه کتابخانه شده و رنگ و ظواهر آن را به‌مراتب بهتر از نمونه‌های فاقد روکش حفظ شود. از دیگر مشخصات کتابخانه مارشال می‌توان به طراحی ماهرانه و منطبق بر سلیقه نوجوان اشاره کرد. مزیتی که آن را برای تکمیل سرویس‌های ویژه چنین فضایی مناسب نموده است که نه تنها انتخاب اول خانواده‌ها برای اتاق خواب نوجوان پسر است، بلکه مورد پسند و گزینه انتخابی نوجوانان نیز قرار گرفته است. اگر به دنبال افزایش زیبایی و همینطور فضا و نظم خانه نوجوان دلبند خود هستید خرید کتابخانه بالسا مدل مارشال را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ارسال سریع
25 شعبه در ایران
بهترین کیفیت
گارانتی محصولات
خرید بدون واسطه
شناسه محصول: 024490302000991 دسته:

فرم خرید و مشاوره این محصول

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتابخانه مارشال”