آینه قدی چوبی روکو

آینه قدی روکو از محصولات خاص با رنگ و نمایی متفاوت است که می‌تواند تاثیر زیادی روی سرویس خواب دو نفره یا یک نفره بگذارد. زیبایی چشمگیر این محصول چوبی به شیوه‌ای متفاوت چشمگیر و جذاب است و علاقمندان به تولیدات چوبی خود رنگ را به تمامی جذب می‌کند.

روکو را با یک کشو عمیق و جادار، چوب کار شده در بخش پایه‌ها و ساخت فوق‌العاده زیبا و اصولی دریافت می‌کنید. پایه‌های بلند این آینه قدی اجازه نظافت کامل و اصولی فضای زیرین آن را به شما داده و محیط مورد استفاده را از تجمع ذرات گرد و غبار و آلاینده‌های محیطی مصون می‌کند.

به علاوه فرم خاص این‌ آینه به همراه پیچ الیت، قفل و ریل ساچمه‌‌ای به‌کار رفته در قاب آن امکان قرارگیری در حالات مختلف را به کاربران داده و آنها را در استفاده بهتر و داشتن زاویه دید مناسب آزاد می‌گذارد.

نگاهی به ویژگی‌های فنی و مشخصات آینه قدی روکو

این آینه قدی که در ابعاد 44 در 68 در 180 تولید می‌شود به‌شکل خودرنگ بوده و از مشکلاتی نظیر رنگ‌پریدگی معاف است. ضمن اینکه با داشتن یک کشو بسیار شکیل و جادار بخشی از لوازم آرایشی و ملزومات را نیز در خود جا می‌دهد.

هم‌چنین طراحی این آینه به سبک کلاسیک بوده و امکان ترکیب مناسبی با سایر اجزای چنین سبکی را داراست. مزیتی که کاربرد آن را با دیگر اجزای دکوراسیون کلاسیک نظیر تخت خواب و سرویس خواب موزون و هماهنگ می‌نماید.

ارسال سریع
25 شعبه در ایران
بهترین کیفیت
گارانتی محصولات
خرید بدون واسطه
شناسه محصول: 024350233000991 دسته:

فرم خرید و مشاوره این محصول

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آینه قدی چوبی روکو”