سرویس خواب دو نفره سلین بالسا رنگ گردویی

هر ساله سبک‌های جدید و مدرن مبلمان و سرویس خواب مد می‌شوند، اما به سرعت از مد می‌افتند. در نتیجه این یک حقیقت انکار نشدنی است که تنها سبک‌های کلاسیک و نیمه کلاسیک هستند که هرگز دِمُده نمی‌شوند. از طرفی با گذشت زمان به ارزش آنها نیز افزوده می‌شود به طوری که امروزه ارزش یک پاتختی از سرویس خوابی صد ساله، حتی بیشتر از قیمت کل یک سرویس خواب مدرن است. چرا که به عنوان قطعه‌ای عتیقه و ارزشمند زینت بخش منزل خواهد بود.

اگر شما نیز به دنبال اصالت، زیبایی، راحتی و در عین حال طرحی جاودانه هستید، پیشنهاد طراحان مطرح دنیا به شما انتخاب سرویس خوابی است که ترکیبی از سبک کلاسیک و ایده های جدید باشد. خبر خوب آنکه بالسا چوب با هوشمندی، تمامی این ویژگی‌ها را در سرویس خوابهای متنوع خود از جمله سرویس خواب دو نفره سلین رنگ گردویی اجرا کرده است تا با خرید چیدمان دلخواه خود، از حضور در اتاق خوابی رویایی، با تمام وجود احساس رضایت داشته باشید.

بنابراین اگر دغدغه خرید تخت‌خواب بزرگ، راحت و در عین حال مدلی ماندگار را دارید یا برای انتخاب و خرید میز آرایش کاربردی و لوکس در میان مدل‌های موجود در بازار دو دل هستید، حتما  مدل‌های سرویس خواب بالسا چوب را از نزدیک ببینید.

سرویس خواب دونفره سلین علی رغم بزرگی و شکوه اجزای خود که شبیه به چیدمان امروزی اتاق خواب بعضی از کاخ‌های سلطنتی اروپایی است، با ظرافتی شگفت انگیز فضا را سنگین نمی‌کند، به طوری که احساس می‌کنید در قلب قصه‌های رمانتیک حضور دارید. همان‌قدر زیبا و مجلل و در عین حال خیال انگیز که قلب هر بانویی را تسخیر می‌کند.

 

ارسال سریع
25 شعبه در ایران
بهترین کیفیت
گارانتی محصولات
خرید بدون واسطه

فرم خرید و مشاوره این محصول

توضیحات

تختخواب دو نفره سرویس سلین با ابعاد بزرگ و تاج بلند خود، بر خلاف سایر مدل‌های سلطنتی و لوکس، نه تنها فضای اتاق را شلوغ نمی‌کند، بلکه منبت های ظریف و دلربای گردویی رنگ آن در شما احساس صمیمیت و آرامش ایجاد می‌کند. از طرفی ترکیب پتینه آبی و طلایی و لمسه آبی کله غازی، جلوه این سرویس خواب بی نقص را صد چندان کرده است به طوری که بیش از بودجه ای که برای خرید این سرویس هزینه می‌کنید، اتاق خواب شما را مجلل نشان می‌دهد.

این سرویس با دو پاتختی جادار، یک دراور بزرگ پنج‌ کشویی و میز آرایش فوق العاده زیبا و کلاسیک خود، یکی از بهترین چیدمانهای ممکن برای اتاق خواب است. در پاتختی این سرویس خواب دو کشوی جادار تعبیه شده و پایه‌های به غایت ظریف و زیبای آن حس سبکی را القا می‌کند. چیدن چند قاب عکس رو میزی و یک آباژور با پایه چینی می‌تواند تکمیل کننده چیدمان پاتختی های این سرویس لوکس باشد.

میز‌ آرایش فوق العاده زیبای سرویس خواب سلین با منبت‌کاری ظریفی که با پتینه آبی و طلایی ترکیب شده، دارای آینه‌ بزرگ سه تکه‌ای قابل تنظیم، دو کشوی کوچک در طرفین، یک کشوی عریض در وسط و دو کمد مینی‌مال، بهترین فضای کاربردی را برای شما فراهم کرده است. با این تقسیمات می‌توانید محصولات مراقبت از پوست و مو، کرم‌های زیبایی و جوانسازی، زیورآلات و جواهرات و لوازم برقی پیرایشی از جمله سشوار، اتوی مو و امثالهم را در کشوها و کمدهای آن ساماندهی و نگهداری کنید. همچنین فضای جلوی آینه، بخش دلچسب این میز آرایش است که می‌توانید لوازم آرایش و عطرهای مورد علاقه خود را برای استفاده روزانه در دسترس قرار دهید.

میز آرایش سرویس خواب سلین با یک نشیمن راحت، فضای دنج مورد علاقه شما را برای رسیدگی به پوست و مو با محصولات مراقبتی، آرایش چهره و پیرایش مو فراهم می‌کنند، به طوری که حتی اگر ساعت‌ها در این فضا بنشینید خسته نخواهید شد.

تنها ایراد این سرویس زیبای اصیل، دلنشین و مجلل این است که بعد از چیدن آن احتمال آنکه بیشتر ساعات خود را در اتاق خواب سپری کنید چند برابر خواهد شد! چرا که ترکیب رنگ چوب گردویی با پتینه آبی طلایی و تختی بزرگ و راحت، جادویی ترین ترکیب یک اتاق خواب دوست داشتنی و آرامش بخش است که آرزوی تمامی مردمان دنیاست…

 

مشخصات و اجزای سرویس خواب دونفره سلین رنگ گردویی

 

  • ست: دو نفره در سایزهای ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر
  • رنگ: گردویی با پتینه آبی و طلایی و لمسه آبی کله غازی
  • جنس: چوب راش
  • میز آرایش: دراور سه کشویی و کمد دار، آینه سه تکه ای قابل تنظیم، نشیمن
  • تخت خواب: منبت کاری و پتینه
  • پاتختی: دو کشوئی
  • دراور: پنج‌ کشویی

توضیحات تکمیلی

رنگ

گردویی با پتینه آبی و طلایی و لمسه آبی کله غازی

جنس

چوب راش

سایز

دو نفره در سایزهای ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس خواب دو نفره سلین بالسا رنگ گردویی”