سرویس خواب دو نفره گامورا

آشنایی با سرویس خواب گامورا

اگر برای چیدمان اتاق خواب خود به دنبال یک‌ سرویس خواب زیبا با طرحی کلاسیک و خاص هستید که با ظرافت و اصالتی بینظیر، اتاق خواب شما را به فضایی دلنشین و در عین حال مجلل تبدیل کند، پیشنهاد ما به شما خرید سرویس خواب دونفره گامورا از محصولات بالسا چوب است.

این سرویس خواب که از جنس چوب راش گرجستانی و با بافتی لطیف ساخته شده، با ترکیب چوب طبیعی خودرنگ و پتینه سپید، دارای یک تخت خواب راحت دونفره، دو پاتختی ظریف و یک ست میز و صندلی آرایش است. سرویس خواب مدل گامورا در دوسایز ۱۶۰ سانتیمتر و ۱۸۰ سانتیمتر تولید شده است، بنابراین با توجه به ابعاد و متراژ اتاق خواب خود می‌توانید سایز مناسب را انتخاب کنید و از بابت کمبود فضا نگران نباشید. اگرچه ابعاد تختخواب مدل گامورا بزرگ به نظر می‌رسد، اما منبتهای بسیار ظریف آن همراه با رنگ ملیح و رویایی سپید، تداعی کننده دوران نئوکلاسیک اروپا و دلربایی زنان زیبای قرن نوزدهم است.

برای تکمیل ست این سرویس خواب، در پاتختی های آن دو کشوی شکیل تعبیه شده تا کابرد بیشتری داشته باشند و بتوانید لوازم مورد نیاز و دلخواه خود را در کنار تختخواب قرار دهید. همچنین می‌توانید روی پاتختی را با یک گلدان از گل‌های بهاری و یا آباژوری کلاسیک بیارایید و اتاق خواب خود را به یک تابلوی نقاشی ناب و زیبا تبدیل کنید تا از استراحت در آن لذت ببرید.

میز آرایش فوق العاده زیبای سرویس خواب گامورا، با آینه ای در ابعاد بزرگ، همراه با چهار کشوی کوچک در طرفین و یک کشوی عریض در وسط، یکی از بهترین طراحی‌های کاربردی میز آرایش محسوب می‌شود تا بتوانید کرم‌های زیبایی، محصولات و لوازم مراقبت از پوست و مو، زیور آلات و جواهرات خود را در کشوها ساماندهی کنید. همچنین از فضای جلوی آینه برای قرار دادن سایر لوازم دلخواه خود از جمله عطر و لوازم آرایش استفاده کنید.

تکمیل کننده میز آرایش شما در این سرویس خواب ظریف و مجلل، یک صندلی خاص با منبت‌کاری و پتینه سپید است که شما را به نشستن در جلوی آینه و دوست داشتن خود دعوت می‌کند. با سرویس خواب زیبای گامورا، هر روز عاشق خود و زندگی خواهید شد.

مشخصات و اجزای سرویس خواب مدل گامورا

  • ست: دو نفره در سایزهای ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر
  • رنگ: چوب خودرنگ با پتینه های سفید
  • جنس: چوب راش گرجستانی
  • میز آرایش: دراور آینه دار ۵ کشویی، صندلی
  • تخت خواب: منبت کاری و پتینه
  • پاتختی: دو کشوئی

 

ارسال سریع
25 شعبه در ایران
بهترین کیفیت
گارانتی محصولات
خرید بدون واسطه

فرم خرید و مشاوره این محصول

توضیحات تکمیلی

رنگ

چوب خودرنگ با پتینه های سفید

جنس

چوب راش گرجستانی

سایز

دو نفره در سایزهای ۱۶۰ و ۱۸۰ سانتیمتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرویس خواب دو نفره گامورا”