تخت خواب نوزادی شارون

45,000,000 تومان

ارسال سریع
25 شعبه در ایران
بهترین کیفیت
گارانتی محصولات
خرید بدون واسطه
شناسه محصول: نامعلوم دسته:

فرم خرید و مشاوره این محصول

توضیحات

خرید تخت نوزاد شارون

اگر در جستجوی سرویس خواب نوزاد یا تخت نوزادی هستید که هم از نظر طراحی چشم‌نواز باشد و هم از مواد باکیفیت و مقاوم ساخته شده باشد، تخت نوزاد شارون، دقیقاً همان چیزی است که به آن نیاز دارید. این تخت با طراحی زیبا و استفاده از مواد مرغوب، به شما کمک می‌کند تا فضای اتاق نوزادتان را، به یک محیط دلنشین و آرام برای خواب و استراحت او تبدیل کنید.

کیفیتی بینظیر با چوب راش

یکی از ویژگی‌های برجسته تخت نوزاد شارون، استفاده از چوب راش در ساخت آن است. چوب راش به‌دلیل استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای تولید لوازم کودک محسوب می‌شود. این چوب طبیعی علاوه‌بر دوام بالا، بافتی زیبا و یکنواخت دارد که باعث می‌شود ظاهر تخت خواب نیز بسیار شیک و جذاب باشد. با این تخت، خیالتان از بابت ماندگاری و طول عمر محصول راحت خواهد بود و می‌توانید مطمئن باشید که تا سال‌ها از آن استفاده خواهید کرد.

دو رنگ جذاب برای هر سلیقه‌ای

تخت نوزاد شارون، در دو رنگ کرم و شکلاتی عرضه می‌شود که هر کدام از این رنگ‌ها، جلوه‌ای خاص به سرویس خواب و اتاق کودک شما می‌بخشند.
– رنگ شکلاتی: این رنگ برای افرادی که به‌دنبال دکوراسیون گرم و کلاسیک هستند، گزینه‌ای عالی است. تخت شارون با رنگ شکلاتی، دارای پتینه‌های آبی است که به فضای اتاق حالتی آرامش ‌بخش و دلنشین می‌دهد. این ترکیب رنگی، مخصوصاً در اتاق‌هایی با دکوراسیون چوبی یا سنتی، زیبایی خاصی ایجاد می‌کند.
– رنگ کرم: اگر می‌خواهید فضای اتاق نوزاد را روشن و دل‌انگیز نگه دارید، تخت نوزاد کرم رنگ شارون با پتینه‌های طلایی، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این ترکیب رنگی، به اتاق نوزاد جلوه‌ای لوکس و مدرن می‌بخشد و حس لطافت و زیبایی را در کنار کاربری بالا فراهم می‌کند.

طراحی ایمن و کاربردی

در کنار ظاهر زیبا، تخت نوزاد شارون با رعایت تمامی استانداردهای ایمنی طراحی شده است. در طراحی این تخت، تمامی نکات لازم برای امنیت کودک شما مدنظر قرار گرفته شده تا هنگام استراحت کودک، هیچ نگرانی‌ از بابت ایمنی او نداشته باشید. محافظ‌های کناری تخت، با ارتفاع مناسب طراحی شده‌اند تا از افتادن کودک در هنگام خواب جلوگیری کنند. همچنین، فاصله بین میله‌ها به گونه‌ای است که هم تهویه مناسب هوا فراهم شود و هم از گیر کردن دست و پای کودک در بین آن‌ها جلوگیری شود.

چرا تخت نوزاد شارون؟

• کیفیت ساخت بی‌نظیر: چوب راش مقاوم و بادوام، که تضمین می‌کند تخت برای سال‌ها قابل استفاده باشد.
• طراحی زیبا و منحصربه‌فرد: دو رنگ کرم و شکلاتی با پتینه‌های آبی و طلایی، که زیبایی ویژه‌ای به اتاق کودک شما می‌بخشد.
• ایمنی بالا: طراحی استاندارد و محافظ‌های کناری، برای حفاظت از کودک در هنگام خواب.
• هماهنگی با هر دکوراسیونی: رنگ‌ها و طرح‌های تخت نوزاد شارون به گونه‌ای انتخاب شده، که به راحتی با دکوراسیون‌های مختلف اتاق کودک هماهنگ شود.

سرویس خواب نوزاد شارون

ویژگی ها

رنگ

شکلاتی, کرم

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تخت خواب نوزادی شارون”