تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید + 10 ایده تزیین خانه برای سال نو

تغییر دکوراسیون اتاق خواب عید

با نزدیک شدن به فصل بهار، بسیاری از خانم‌های خوش سلیقه علاوه بر خانه تکانی عید علاقمند به تغییر دکوراسیون برای سال نو هستند. اگر شما هم علاقه به تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید و یا دیگر بخش‌های خانه را با کمترین و یا بدون هیچ هزینه‌ای دارید، در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با بررسی نکات دکوراسیون منزل برای سال نو و ایده‌های تزیین خانه برای سال نو، مسیر هموار و زیبایی را برای دکوراسیون منزل خود داشته باشید.

تزیین خانه برای سال نو به همراه گیاهان

در تزیین خانه برای سال نو، از گل و گیاهان غافل نشوید. ورودی آپارتمان و خانه حیاط‌ دار هر کسی بهترین فضا برای نگهداری از انواع گیاهان می‌باشد. بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر به زیبایی منزل خود اهمیت می‎دهید ورودی آپارتمان خود را با گل‎ها و گیاهان زیبا مزین کنید. به همین منظور می‌توانید از گل‎های بهاری چون: سنبل و یا حتی سبزه‌های زیبا و با طراوت ایرانی نیز استفاده کنید. نوع گل و گیاهان و نحوه چیدمان آنها بیشتر به سلیقه شما مرتبط می‌شود. شما می‌توانید از گلدان‌های آویزان، شلف‌ها، آینه قدی، تابلوها و یا نقاشی‌های هنری برای استفاده از درگاه ورودی خانه خود استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی: هر آنچه که باید درباره فنگ شویی اتاق خواب بدانید

تغییر دکوراسیون اتاق برای عید

تغییر دکوراسیون برای سال نو بخش پذیرایی

در تغییر دکوراسیون سال نو، اگر تناژ رنگی اتاق پذیرایی شما به سمت رنگ‌های تیره است، شما می‌توانید پارچه‌های رومبلی و رومیزی خود را بر اساس رنگ‌های بسیار شاد و بهاری انتخاب کنید. اگر می‌خواهید که دکوراسیون پذیرایی خانه را بیشتر از این‌ها تغییر دهید، می‎توانید با جمع کردن فرش پذیرایی و پهن کردن قالیچه‌های کوچک و روشن این تغییر را ایجاد کنید. اگر در سالن پذیرایی شما میز ناهارخوری وجود دارد، شما می‌توانید با استفاده از چند شاخه و یا دسته گل‌های بهاری، هم هوای اتاق را خوشبو کنید و هم زیبایی سالن را چند برابر کنید. حتی در این بخش می‌توانید از رومیزی‌های گلدار ست شده با گل‎های بهاری نیز استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید

همانطور که همه ما می‌دانیم، دکوراسیون اتاق خواب تاثیر مستقیمی بر روی روحیه و حتی خواب آرام ما دارد. در تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید، شما می‎توانید از تابلوها و نقاشی‎های زیبای بهاری و یا گل‎ها و گلدان‎های زیبایی استفاده کنید. هم‌چنین این امکان را دارید از گیاه بسیار زیبای بامبو، با ظاهر زیبا و قد بلند و باریکی که دارد استفاده کنید. شما حتی مکی‌توانید روبالشی و یا ملافه تخت خود را نیز تغییر دهید. شاید خرید روتختی جدید هزینه‌بر باشد اما باعث می‌شود تغییرات چشمگیر اتاق شما واقعا دلباز و زیبا شود. شما می‎توانید از پرده‌های روشن گلدار در تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون سرویس بهداشتی برای سال نو

شاید در دکوراسیون منزل برای سال نو، سرویس بهداشتی جزو همان بخش‎هایی باشد که توجه کمتری به آن می‌شود. اما شما از این بخش خانه غافل نشوید، چرا که تنها با چند شاخه گل و یا حتی چند شمع عطری، می‎ توانید تغییرات بسیار فوق العاده‎ای در این محیط ایجاد کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه از نظر کارشناسان طراحی داخلی

تزیین اتاق و خانه برای عید

تغییر کاشی‌های آشپزخانه در دکوراسیون منزل برای سال نو

اگر می‎خواهید هزینه زیادی را برای تغییر دکوراسیون خرج کنید، می‌توانید یک‌ سری به کاشی‌های دیوار آشپزخانه بزنید. در چنین وضعیتی شما این امکان را دارید که کاشی‌های میانی آشپزخانه را با کاشی‌های طرح داری با گل‎های بهاره تعویض و آشپزخانه خود را دلباز تر از همیشه کنید.

اضافه کردن کوسن در تزیین خانه برای سال نو

شما می‌توانید تنها با اضافه کردن چند کوسن رنگ و وارنگ و یا حتی گلدار به مبل‌های خود رنگ و بوی فضای خانه را تغییر دهید. بهتر است شما تم رنگی کوسن‌ها را بر اساس رنگ‎های قالب سالن خود و یا به رنگ و وارنگی بهار انتخاب کنید.

مقاله پیشنهادی: روش های تمیز کردن آینه قدی و شیشه

استفاده از شال تخت در دکوراسیون منزل برای سال نو

احتمالا همه ما یک نمونه ساده‌ای از شال تخت خواب را همه ما یک بار هم که شده بر روی تخت‎های هتل‌ها دیده‌ایم. شال تخت یه پارچه لطیف مستطیل شکلی است که در قسمت انتهایی و پایینی تخت قرار می‎گیرد. در هتل‌ها بیشتر از این شال برای جلوگیری از کثیف شدن روتختی بر اثر گذاشتن ساک‌ها روی تخت، استفاده می‌شود. اما همه ما به دلیل زیبایی و جلوه‎ای که شال تخت به دکوراسیون اتاق می‎دهد، می‎توانیم استفاده کنیم. شما می‎توانید شال تخت را با رنگ‌ها، طرح‎ها و حتی جنس‎های متنوعی از بازار تهیه کنید.

استفاده از نیمکت پای تخت در دکوراسیون منزل برای سال نو

ممکن است در فیلم‌های زیادی به نیمکت پای تخت و یا پاف برخورد کرده باشید. پافه‌ها و یا نیمکت‌های پای تخت تنوع بسیار بسیار گسترده‎ای چه در طرح و مدل و چه در رنگ‌های خود دارند. اگر علاقه به خرید این پاف‎ها ندارید شما می‎توانید که به راحتی با استفاده از چند جعبه و یا حتی چمدانی قدیمی پاف و یا نیمکت پا تخت مورد علاقه خود را درست کنید.

تغییر دکوراسیون اتاق خواب برای عید

تغییر رنگ ‎آمیزی خانه برای سال نو

عموما وقتی که حرف از تغییر دکوراسیون منزل برای سال نو، پیش می‎آید، به ذهن خیلی از افراد تغییر رنگ خانه خطور می‎کند. اگر می‌خواهیدت رنگ خانه خود را تغییر دهید، حتما زمان را در نظر بگیرید و نزدیک به عید این کار را انجام ندهید. چرا که بوی رنگ تا مدت‌ها بر خانه شما می‌ماند و البته انجام دادن این کار، پروسه زمان بری است. اگر تمایلی برای رنگ آمیزی کل ساختمان ندارید، با رنگ کردن برخی از دیوارها جلوه متفاوت‌تری را به دکوراسیون منزل خود دهید.

مقاله پیشنهادی: ویژگی‌های رنگ اتاق خواب پسرانه در سنین مختلف

تغییر نحوه چیدمان وسایل آشپزخانه برای سال نو

یکی از اسان‌ترین راه‌ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه تغییر فضای وسایل آن می‎باشد. شما می‌توانید بر اساس علایق و حتی کاربردهای وسایل آشپز خانه مکان مخصوص به آنها را تغییر دهید تا از تکراری شدن محیط آشپزخانه برای خود دوری کنید.

تغییر دکوراسیون برای سال نو

دکوراسیون منزل برای سال نو

امیدواریم که با ایده‌ها و نکات گفته شده راجع به تزیین خانه برای سال نو و همچنین تغییر دکوراسیون برای سال نو، دکوراسیون جدید و زیبایی را برای خانه خود بچینید و سال جدید را پر از تازگی و طراوت آغاز کنید. اگر قصد تغییر سرویس خواب و یا حتی لوازم خواب، اتاق خواب خود را دارید به شما پیشنهاد می‎کنم که با مراجعه به صفحه محصولات بالسا از مدل‌های متعدد آنها دیدن فرمایید و یا برای مشاهده حضوری، به شعب سراسری بالسا در تمامی نقاط ایران مراجعه بفرمایید.

مقاله پیشنهادی: راهنمای دیزاین اتاق خواب کوچک

سوالات متداول

  1. از ریسه‌های نوری در کدام بخش از دکوراسیون منزل بهتر است که استفاده کنیم؟
    شما می‌توانید از ریسه‌های رنگی برا دور میز پذیرایی، دور تا دور کتابخانه، دیوارهای خالی و یا حتی به جای پرده، استفاده کنید.
  2. برای تغییر رنگ کابینت های آشپزخانه با کمترین هزینه چه کاری می‎توانم انجام دهم؟
    شما می‌توانید با استفاده از برچسب‌های کابینت، که ر طرح‌های متنوعی نظیر چوبی، رنگی، طرحدار و ساده هستند، با کمترین هزینه دکوراسیون جدید و فوق العاده‌ای برای آشپزخانه خود خلق کنید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید