نحوه ست کردن تخت و کمد با چند روش ساده

ست کردن سرویس خواب با کمد

نحوه ست کردن تخت و کمد

شما چگونه تخت خواب و کمد را با یکدیگر ست می‌کنید؟ آیا ست کردن تخت خواب و کمد برای‌تان دشوار است؟ در طراحی دکوراسیون اتاق خواب یکی از چالش‌ها ست کردن اجزای مهم اتاق با یکدیگر است. به‌عنوان مثال برخی از افراد دوست دارند سرویس خوابشان را با کمد لباس ست کنند و برای این کار هیچ ایده‌ای ندارند. ما در این مقاله چند ایده کاربردی و جذاب را برای ست کردن سرویس خواب با کمد آورده‌ایم. اگر به فکر داشتن اتاق خوابی با دکوراسیونی هماهنگ و زیبا هستید، مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند که به‌راحتی به خواسته‌تان برسید.

ست کردن جنس تخت خواب و کمد با یکدیگر

یکی از بهترین ایده‌هایی که می‌توان برای ست کردن تخت خواب با کمد به کار برد، انتخاب عناصری با جنس مشترک است. تخت خواب و کمد در جنس‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند. هر کدام از این مدل‌ها مزایا و معایب خاصی دارند و از قیمت‌های متفاوتی نیز برخوردار هستند.
شما می‌توانید تخت خواب و کمد موردنظرتان برای اتاق خواب را در جنس‌های چوبی، فلزی، ملامینه و ام دی اف تهیه کنید. البته اگر می‌خواهید دکوراسیونی متفاو‌ت‌تر و جدیدتر داشته باشید ترکیب چوب و فلز نیز انتخاب منحصربه‎فردی برای جنس کمد و تخت خواب خواهد بود. در ادامه ویژگی‌ هر یک از این متریال ها را ذکر کرده‌ایم.

ست کردن تخت و کمد

انتخاب تخت خواب و کمد با جنس چوبی؛ متریالی با‌اصالت و بادوام

هنگام خرید تخت خواب و کمد یکی از مهم‌ترین مسائل استحکام و مقاومت این عناصر است. اگر قصد دارید برای مدت طولانی و بدون هیچ‌گونه آسیب از تخت خواب و کمدتان استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید تخت خواب و کمد چوبی است.

متریال چوب علاوه‌بر مقاومت و استحکام کافی، جلوه‌ای خاص و بی‌نظیر به اتاق خواب شما می‌بخشد. این نوع متریال تنوع رنگ و سبک بسیاری داشته و دست ما را برای طراحی دکوراسیون باز می‌گذارد. به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که متریال چوبی دارد، قیمت این جنس از تخت خواب و کمد نسبت به سایر متریال‌ها بالاتر است.

تخت خواب‌ها و کمد لباس ام دی اف؛ محبوب‌ترین متریال در بازار

به دلیل طول عمر بالا، قیمت مناسب و مدل‌های متنوع تخت­ و کمد لباس ام دی اف، این متریال یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار است. وسایل ساخته شده با متریال ام دی اف در دو حالت ام دی اف با رویه وکیوم و ام دی اف با رویه پارچه ساخته می‌شوند. انتخاب هر یک از این مدل‌ها کاملا بستگی به سلیقه و بودجه شما دارد.

کمد لباس و تخت خواب ملامینه؛ انتخابی مقرون‌به‌صرفه و مقاوم

دوام بالا و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه ملامینه، این نوع متریال را به یکی از پرکاربردترین ورق‌های چوبی در بازار ایران برای ساخت سرویس خواب دونفره و یک نفره و کمد تبدیل کرده است. برای ست کردن سرویس خواب با کمد می‌توانید از این متریال استفاده کنید.

مدل‌های ملامینه کیفیتی نزدیک به ام دی اف دارند اما با‌توجه‌به تفاوت در متریال به کار رفته این متریال نسبت به ام دی اف به مراتب از قیمت ارزان‌تری برخوردار است. مدل‌های ملامینه ضدخش کیفیتی قابل قبول دارند و در‌صورتی‌که به آن ضربه وارد نشود سالیان سال قابل استفاده هستند.

سرویس خواب و کمد لباس فلزی؛ انتخابی مدرن و امروزی

سرویس خواب فلزی یکی از مدل‌های روز بازار است که در سبک‌های مدرن و با طراحی مختلفی تولید می‌شود. شما می‌توانید مدل‌های مدرن سرویس خواب فلزی را با کمد لباس فلزی ست کنید. بدین ترتیب فضای اتاق خوابتان زیبایی و جلوه بی‌نظیری به خود خواهد گرفت. هم‌چنین این متریال به دلیل دوام بالا و جلوه متفاوتی که دارد، گزینه خوبی برای اتاق خواب‌های به سبک صنعتی محسوب می‌شود.

ایجاد هماهنگی بین کمد و تخت خواب با طیف رنگی

رنگ سرویس خواب یکی از مهم‌ترین فاکتورها در زیبایی اتاق خواب است. اگر برای ست کردن تخت خواب دو نفره و 1 نفره با کمد به این فاکتور توجه کنید، زیبایی دکوراسیون اتاق شما چند برابر خواهد شد. انتخاب رنگ سرویس خواب و کمد لباس کاملا سلیقه‌ای است و بستگی به دکوراسیون کلی فضای شما و هم‌چنین رنگ دیوارها و کف دارد.

ست کردن سرویس خواب با کمد

برای انتخاب رنگ سرویس خواب و کمد رعایت چند نکته به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کند. اولین نکته توجه به سن و جنسیت صاحب اتاق خواب است. به‌عنوان مثال برای سنین نوجوان استفاده از طیف‌های رنگی شاد برای کمد لباس و تخت خواب در روحیه کودک تاثیر بسیار خوبی دارد. هم‌چنین سرویس خواب و کمد لباس انتخاب شده برای اتاق عروس و داماد باید رنگ‌های ملایم و متفاو‌تر داشته باشد. پیشنهاد می‌کنیم اگر اتاق خوابتان کوچک است، انتخاب رنگ‌های روشن برای بزرگ‌تر و دل‌بازتر جلوه دادن محیط بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

هماهنگی سبک سرویس خواب با کمد لباس

ست‌های اتاق خواب در سبک‌های متفاوتی از مدرن و امروزی تا کلاسیک و سنتی وجود دارند. برای ست کردن سرویس خواب با کمد، توجه به سبک و مدل این عناصر باعث می‌‌شود فضای شما زیبایی بصری یکنواختی داشته باشد.

سبک کلاسیک سرویس خواب و کمد لباس؛ انتخاب طرفداران سبک تجملاتی و سلطنتی

درصورتی‌که برای طراحی دکوراسیون منزل خود به ویژه اتاق خواب، از سبک کلاسیک استفاده کرده‌اید، سرویس خواب و کمد لباس کلاسیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. طراحی اجزایی مانند تخت خواب و کمد که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند معمولا شامل پایه، آینه‌کاری، منبت‌کاری، تاج، طراحی‌ و نقش‌ونگارهای ظریف است. استفاده از این مدل سرویس خواب و کمد، شکوه و زیبایی ویژه‌ای را به فضای اتاق خواب سلطنتی و کلاسیک می‌بخشد.

انتخاب کمد لباس و تخت خواب سبک مدرن؛ ایده‌ای مناسب برای سلایق امروزی

عناصر مدرن اتاق خواب سلیقه تعداد بسیاری از افراد است. اگر شما به سبک‌های مدرن و امروز علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم سراغ کمدها و سرویس خواب‌هایی با طراحی ساده بروید.

برای به کار گرفتن سبک مدرن در تخت خواب و کمد لباس بهتر است این عناصر را در رنگ‌های خنثی یا روشن انتخاب کنید. تخت خواب‌ها و کمد‌هایی که به سبک مدرن طراحی شده‌اند، معمولا اساس طراحی آن‌ها سادگی و ظرافت است.

کمد لباس و سرویس خواب

سفارش ست تخت خواب و کمد با طراحی روز و بهترین کیفیت

در این مطلب ما در مورد نحوه ست کردن تخت خواب و کمد صحبت کرده و ایده‌هایی را به در این زمینه به شما گفتیم. با‌توجه‌به نکاتی که در مورد ست کردن سرویس خواب با کمد ذکر کردیم اکنون می‌توان دریافت که رنگ‌، جنس و سبک طراحی بهترین ایده‌ها برای ست کردن این دو عنصر در اتاق خواب محسوب می‌شوند.

اگر به دنبال طراحی‌های به روز سرویس خواب و کمد با مدل‌های ست هستید، فقط کافی است کمی در سایت بالسا به جست‌‌وجو بپردازید. بالسا با تولید مدل‌های متنوعی از کمد لباس، سرویس خواب و درارو به شما در ست کردن اجزای دکوراسیون اتاق خواب کمک می‌کند. ظرافت و زیبایی در دکوراسیون و خرید مقرون‌به‌صرفه را با سفارش از سایت بالسا تجربه خواهید کرد.

  • 1

    سرویس خواب و کمد ملامینه بهتر است یا ام دی اف؟

    سرویس خواب ام دی اف در مقابل نفوذپذیری آب و حرارت، مقاومت بهتری نسبت به سرویس خواب ملامینه دارد؛ پس سرویس خواب ام دی اف انتخابی مناسب تر خواهد بود.
  • 2

    چگونه می توان تخت خواب را با کمد دیواری ست کرد؟

    سب و رنگ فاکتورهای مناسبی برای ست کردن تخت خواب و کمد دیواری هستند. شما می توانید درب های کمد را در سبکی متناسب با سبک تخت خوابتان انتخاب کنید. ایجاد هارمونی رنگی بین رنگ درب های کمد دیواری و تخت خواب نیز فضای اتاقتان را زیباتر می کند.
  • 3

    برای ست کردن تخت خواب و کمد به چه نکاتی توجه کنیم؟

    سایر اجزای اتاق خواب نیز برای ست کردن تخت خواب و کمد تاثیرگذارند. به عنوان مثال برای انتخاب رنگ، جنس و سبک تخت و کمد باید به مدل پرده اتاق خواب، رنگ دیوارها و کفپوش نیز دقت کافی داشته باشید تا دکوراسیونی هماهنگ و با زیبایی بصری بی نظیر بچینید

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید