سرویس خواب نوزاد چیست؟ 3 ویژگی سرویس خواب کودک

سرویس خواب نوزاد چیست؟

بالسا از نام آشناترین و حرفه ای ترین برند ها در طراحی و تولیدتخت خواب، سرویس خواب، لوازم و اکسسوری اتاق خواب در انواع طرح های دکوراتیو و منحصربفرد محسوب می شود و به همین سبب بسیاری از افراد برای خواب سرویس خواب نوزاد تا بزرگسال، به شعب مختلف این برند مراجعه کرده و غرق مدل های رویایی آن می گردند. اصالت و تجمل از شاخصه های اصلی محصولات این برند بشمار می رود که به‌همراه کیفیت مرغوب در بین خریداران از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده و در زمره برندهای پرفروش بازار قرار گرفته است. این سوال که سرویس خواب نوزاد شامل چیست ممکن است برای مادران جوان پیش بیاید. بالسا برای تامین خواسته ها و نیاز والدین انواع مدل ها و محصولات اتاق خواب کودکان را طراحی کرده و گزینه های زیادی را برای انتخاب پیش پای آنها قرار داده است. لازم به ذکر است که مسئولان فروش مجرب ما در صورت نیاز در شعب مختلف بالسا آماده ی راهنمایی شما مشتریان گرامی می باشند. همچنین در صورتی‌که در حال بازدید از وبسایت ما هستید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. در این مطلب قصد داریم بعنوان راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد از ابتدا تا انتها همراه شما باشیم.

سرویس خواب نوزاد شامل چیست؟

از آنجایی‌که مادر و نوزاد در ماه‌های اول زندگی کودک، بیشترین اوقات شان را در اتاق خواب گذرانده و به وسایل زیادی نیاز پیدا می کنند، رفته رفته به تعداد وسایل اتاق خواب افزوده شده و کامل تر شده اند. کودکان تازه بدنیا آمده ریه و پوست حساسی دارند و حفظ سلامت و راحتی آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در نتیجه علاوه بر کامل بودن ست خواب، باید جنس لوازم نیز از کیفیت مرغوب برخوردار باشند. سرویس خواب نوزاد شامل گهواره، تخت خواب کودک، کمد لباس، دراور، عسلی، ویترین عروسک، میز تعویض پوشک و شلف دیواری می باشد که در بالسا بیش از هر برند دیگری فکر آسایش و رفاه حال والدین و نوزاد را کرده و یک ست خواب کامل طراحی نموده است. از لحاظ بهداشتی تمامی این محصولات با پوشش رنگ پلی اورتان ضد حساسیت و آنتی باکتریال رنگ کاری شده اند، تا خیال والدین از سلامت فرزندشان در حین خواب و استراحت آسوده شود.

مقاله پیشنهاد: بهترین حالت خوابیدن نوزاد

سرویس خواب نوزاد شامل چیست

ویژگی های سرویس خواب نوزاد بالسا

از ویژگی های سرویس خواب نوزاد بالسا می توان به طراحی های کلاسیک و نئوکلاسیک آنها اشاره کرد که با طیف رنگ خاکستری، کرم، بژ و سفید یکدست جلوه گر شکوه و تجملات هستند و اصالت زندگی در آنها جریان دارد. رنگ طبیعی و با کیفیت این محصولات از رویای ترین المان های آنها هستند که هارمونی این سرویس را با انواع رنگ دیوار و فضاهای مختلف آپارتمان های مدرن تا ویلاها و خانه های قدیمی بخوبی حفظ می کنند. هماهنگی ذاتی رنگ و طرح لوکس و رویایی برند لاکچری بالسا همچنین گرمی و آرامش را به فضا می بخشد و متفاوت بودن سلیقه شما را به رخ می کشیده و جلوه گری می کند. علاوه بر زیبایی و ظرافت، کشوها و باکس های جا دار، بالشتک های پشتی قابل سفارش و میله های متحرک ظریف و محکم از ویژگی های بارز این محصولات بشمار می روند.

ویژگی های سرویس خواب نوزاد

  رعایت استاندارد های ایمنی در انتخاب سرویس خواب نوزاد

پس از بررسی اینکه متوجه شدیم سرویس خواب نوزاد چیست و شامل چعه چیزهایی می‎شود، به استانداردهای درست انتخاب یک سرویس خواب می‎رسیم. یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب سرویس خواب نوزاد باید به آن بیشتر از همه توجه کرد، ایمنی آن است. سیسمونی خواب کودک شامل: تخت، گهواره، تشک، لحاف و … هستند. توجه به نکات ایمنی هرکدام از این موارد الزامی است. ارتفاع تخت خواب نوزاد بایستی حدود ۳۴ تا ۴۰ سانتی‌متر باشد، تا نوزاد هنگامی که شروع به راه رفتن می‌کند، به راحتی بتواند از آن بالا برود و مرتب کردن آن نیز، برای خود شما راحت‌تر باشد. با درنظر گرفتن استاندارد درست ارتفاع تخت دیگر نگران افتادن فرزند خود نباشید. کمد عروسک یا کمد لباسی که در اتاق خواب نوزاد وجود دارد، باید استحکام کافی را داشته باشد و در جای خود محکم شده باشد. به دلیل اینکه، کودکان در سنین پایین تمایل دارند با دست خود کمد را گرفته و بلند شوند و حتی بعد از دو سالگی نیز، برای برداشتن وسایل خود از کمد بالا می‌روند. شما باید با درنظر گرفتن این شرایط سیسمونی نوزاد خود را تهیه کنید.

مقاله پیشنهادی: بهترین نوع تشک برای کودکان

سرویس خواب نوزاد دخترانه

در چیدمان اتاق خواب دخترانه، بیشتر از رنگ‌هایی مثل صورتی کم‌رنگ استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید مدل دخترانه‌ای برای اتاق خواب نوزادتان طراحی کنید، بهتر است بدانید که دانشمندان معتقدند که، نوع چیدمان نقش مهمی در رشد و تربیت کودکان دارد. سرویس خواب اتاق کودک دخترانه باید متناسب با دیگر اشیای موجود در اتاق و همچنین رنگ‌های دیوار باشد. اگر برای دکوراسیون اتاق خواب کودکتان از رنگ سفید استفاده کرده‌اید، می توانید با  استفاده از کوسن های رنگی، محیط را زیباتر کنید.

راهنمای خرید سرویس خواب نوزاد پسرانه و دخترانه

سرویس خواب نوزاد پسرانه

در ابتدای امر، توجه داشته باشید که رنگ و اشیای استفاده شده در اتاق خواب، در آرامش و رشد نوزاد اهمیت بسیار زیادی دارند. این نکته را همیشه در نظر بگیرید که سرویس خواب نوزاد و تمام وسایل باید طرح و رنگی داشته باشند که با جنسیت و سن کودک شما متناسب باشند. معمولا برای اتاق خواب کودک پسرانه، از رنگ‌هایی نظیر آبی کم‌رنگ، طوسی، سفید و یا سبز کم‌رنگ استفاده می‌شود. پس سرویس خواب نیز باید با هر یک از رنگ‌های گفته شده متناسب باشد.

مقاله پیشنهادی: آموزش تعویض پوشک نوزادسرویس خواب نوزاد پسرانه

آشنایی با مدل های متنوع سرویس خواب نوزاد بالسا

در آخرین بخش از راهنمای خرید تخت خواب نوزاد به آشنایی مدل‌های مختلفی از سرویس‎های نوزادی بالسا می‎پردازیم. گهواره های بالسا از کاربردی ترین لوازم اتاق خواب نوزاد به‌شمار می روند که در دو سطح مقطع دایره ای و بیضی شکل قابل تنظیم هستند و در کنار آنها یک میز تعویض پوشک در نظر گرفته شده و این وسیله را علاوه بر زیبایی ظاهری، کاربردی ساخته است. در پایه های این گهواره ها چرخ تعبیه شده تا والدین بتوانند به آسانی آن را جابجا کنند و آنها همچنین دارای حجم کمی هستند و به‌ویژه برای آپارتمان های کوچک گزینه مناسبی محسوب می شوند. دورتادور این گهواره ها میله های یکدست و ظریف قرار دارند که اتاق خواب های نوزاد لوکس و رویایی قرن هجدهم در کاخ های مجلل دوک و دوشز ها را تداعی می کنند.

در تخت خواب های نوزاد بالسا، جهت حفظ ایمنی فرزند دلبندتان میله های محافظ جهت ایمنی نوزاد در نظر گرفته شده که متحرک هستند و قابلیت جابجایی دارند و به این منظور در کنار تخت نصب شده اند تا نوزاد و مادر خواب راحتی را به دور از استرس تجربه نمایند. در مدل های والریا، رمانتیک و لیدوما امکان برداشتن این میله ها وجود داشته و این مدل ها به آسانی می توانند کنار تخت خواب مادر قرار گیرند. در طراحی این مدل ها المان های غربی با طراحی های مجلل انگلیسی و رومی در کنار المان های دکوراسیون شرقی قابل مشاهده هستند و به همین دلیل انواع سلایق را پوشش می دهند.

مدل سرویس خواب نوزاد بالسا

سرویس خواب‌های لاکچری نوزاد بالسا

مدل های متنوع بالسا بویژه لیدوما، گلوریا، لیدی از طرح های مینمالیستی و نئوکلاسیک برند بالسا بشمار می روند و تداعی کننده تجمل، ظرافت و اصالت زندگی غربی هستند و شکوه زندگی شرق را بازتاب می کنند. مدل کاترین ما را با خود به سرزمین رویایی آلیس می برد و وارد باغ باشکوه و زیبایی با درختان سرسبز و پرنده های رنگارنگ می نماید و به مهمانی آواز پرندگان دعوت می کند. جزئیات دقیق در مدل رمانتیک بویژه سرستون های خراطی شده و پشتی لمسه دوزی به‌مراه دیگر اکسسوار این ست مانند کمد و دراور فضای شاعرانه و رمانتیکی را ایجاد کرده و علاوه بر آن بسیار جادار و کاربردی هستند و مانع از احساس کمبود جا در اتاق خواب کودک شما می گردند. در نتیجه والدین می توانند بعد از قرار دادن وسایل نوزاد در جای خود، در کنار تخت خواب او نشسته و در کمال لذت و آرامش فنجانی چای بنوشند و لذت داشتن یک اتاق خواب کامل و لوکس را تجربه نمایند.

مقاله پیشنهای: بهترین رنگ برای اتاق کودکمدل سرویس خواب نوزاد دخترانه و پسرانه بالسا

مدل والریا با منبت و خراطی ظریف و پتینه های چشم نواز، تلفیقی از کلاسیک و جادو می باشد که مخصوص افراد سخت پسند طراحی شده و با هنر دست استاد کاران مجرب این برند ساخته شده است و طراحی دکوراتیو و منحصربفرد آن می تواند برای پرنس ها و پرنسس های کوچک عکس ها و فیلم های جذابی را از هفته ها و ماه های اولیه زندگیشان به جای بگذارد و بخشی از خاطرات زیبای آنها گردد. در صورتیکه قصد انتخاب و خریداری سرویس خواب نوزاد بالسا را دارید، می توانید به یکی از شعب متعدد آن در شهرتان مراجعه نمایید و یا با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید و برای خود و فرزند دلبندتان، تجربه دلپذیری بسازید.

حال به پایان مقاله ویژگیهای سرویس خواب نوزاد رسیده‎ایم امیدواریم که بهترین‎ها را برای کودک نو رسیده‎ خود انتخاب کنید.

‎‎سوالات متداول

  1. بهترین جنس سرویس خواب نوزاد و کودک چیست؟
    هنگام خرید سرویس خواب نوزاد، قبل از اینکه به طرح و زیبایی آن توجه کند، باید به کیفیت مواد به کار رفته، ایمنی محصول و جنس آن توجه کنید، بهتر است سرویس خوابی را برای کودک خود انتخاب کنید که بدون مواد شیمیایی از جمله رنگ های مصنوعی و پارچه های حساسیت‎زا تولید شده‎اند.
  2. در بالسا سرویس خواب نوزاد شامل چیست؟
    سرویس خواب‎های نوزادی بالسا شامل، تخت نوزاد، میز تعویض، ویترین و کمد لباس است.
  3. آیا تخت نوزاد قابلیت قرارگیری در کنار تخت والدین را دارد؟
    بله، در برخی از تخت‎های نوزادی این قابلیت وجود دارد که حصار یک سمت از تخت باز و یا جدا می‎شود و در نتیجه تخت هم ارتفاع با تخت والدین می‎شود و کودک می‎تواند به راحتی در کنار مادر خود بخوابد.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید