راهنمای خرید تخت خواب نوجوان (دخترانه و پسرانه)

تخت نوجوان

اگر به دنبال راهنمای جامع خرید تخت خواب نوجوان هستید، جای درستی آمدید. در این مقاله از نکات و راهکارهای جامع راهنمای خرید تخت خواب نوجوان دخترانه و پسرانه نیز صحبت کرده‌‎ایم. خوابی با کیفیت و خوب تاثیر بسیار مستقیمی بر عملکرد نوجوانان دارد. عملکرهایی همچون: بازدهی در مدارس و تحصیل، عملکرهای مغزی و فکری و حتی سلامت جسمی آنها. از سوی دیگر نوجوانان هر روز و در هر ساعت در حال رشد فیزیکی هستند و بدن و مغزشان احتیاج فراوانی به انرژی بسیار زیاد دارد. کمبود خواب علاوه بر اینکه باعث کاهش انرژی نوجوانان می‎شود باعث بروز مشکلاتی همچون یادگیری در مدرسه و یا حتی بد اخلاقی، افزایش وزن و سلامتی نیز می‎شود. با خرید تخت خواب نوجوان و یک انتخاب هوشمندانه شما می‎توانید از بروز تمام این کشلات پیشگیری و یا حتی آنهارا کنترل کنید. ما در  ادامه  با مقاله، راهنمای خرید تخت خواب نوجوان همراه شما هستیم تا موارد لازم و نکات مهم در خرید تخت خواب نوجوان را با هم بررسی کنیم.

بهترین سرویس خواب برای نوجوانان کدام است؟

نوجوانان به دلیل سنی که در آن هستند روحیه حساس و منحصر بفرد خود را دارند ما به همین دلیل به شما پیشنهاد می‎کنیم که روی چیدمان اتاق نوجوان وسوایت خاصی به خرج دهید و یا در صورت امکان چیدمان اتاق را طبق میل آنها انجام دهید.  در دوران نوجوانی، اصولا افراد بسیار مدرن هستند و علاقه به لوازم مدرن  در آنها بیشتر از دیگر سنین وجود دارد. به طور مثال در اتاق‎های پیرانه بیشتر لوام و وسایل‎های ورزشی به چشم می‎خورد و دکورهای دخترانه بیشتر دلربا و ملیح است.  البته امروزه علاقه نوجوانان با گذشته متفاوت است و در کلیشه و چهارچوب‎های قدیمی قرار نمی‌‎گیرد.

راهنمای خرید تخت خواب نوجوان و جوان

چه نوع تخت خوابی برای نوجوانان بهتر است؟

در مقاله‎، راهنمای خرید تخت خواب نوجوان پسرانه و دخترانه به شما پیشنهاد می‎کنیم، که در ابتدای امر و قبل از خرید تخت خواب نوجوان به جنس آن توجه کنید و آن‎را در الویت خود قرار دهید. چراکه طول عمر یک سرویس خواب رابطه مستقیمی با جنس آن دارد و از طرفی سرویس خواب انتخابی در دوره نوجوانی ممکن است تا بزرگسالی همراه ما باشد. پس این نکته را هرگز فراموش نکنید که طول عمر بالای تخت رابطه مستقیمی با جنس آن دارد.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید تخت خواب یک نفره

نکات کلیدی در راهنمای خرید تخت خواب نوجوان

دوران بلوغ و در سنین نوجوانی فرد تغییرات زیادی با خود به همراه دارد که یکی از این تغییرات ظاهری : وزنی و قدی است. و به همین خاطر است که خرید وسایلی جدید که مطابق ظاهر جدید فرزند شما است یک امر ضروری به حساب می‎آید. در این راستا، توجه به برخی نکات موجب می شود خریدی مطمئن و با طول عمر بالایی داشته باشید، در ادامه‎ مقاله، راهنمای خرید تخت خواب نوجوان به این نکات اشاره کرده ایم:

اندازه متناسب

در هنگام خرید سرویس خواب، حتما قد و وزن نوجوان خود را در نظر بگیرید. انداز‎‌ه‌ های تخت خواب‎ها استاندارد هستند. اما اگر نوجوان شما نیاز به تختی خارج از چارت سایزهای استاندارد دارد، شما می‌‎توانید اندازه آن را تغییر دهید و شخصی سازی کنید. همانطور که بالاتر گفتیم: در دوران نوجوانی به علت یکسری تغییرات هورمونی افراد دچار اضافه وزن می‎شوند. ما پیشنهاد می‎کنیم که برای نوجوانانی که دچار اضافه وزن هستند تخت‎هایی با عرض 120 سانتی متر خریداری شود.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید تخت خواب کودک و نوزاد

کیفیت متریال سرویس خواب

در سنین نوجوانی شیطنت و تحرک افراد بسیار بیشتر از دوران دیر است که این امر ممکن است به صورت ناخواسته باعث آسیب دیدگی و یا شکستگی وسایل اطراف آنها شود. اگر سرویس خواب خریداری شده برای نوجوانان از متریال ضعیف و بی کیفیتی تولید شده باشد می‎تواند منجر به شکستگی تخت و یا از کارافتادگی آن شود. پس به یاد داشته باشید در هنگام خرید سرویس خواب حتما حتما حتما به متریال و کیفیت آن توجه بسیار زیادی داشته باشید.

راهنمای خرید تخت خواب نوجوان دخترانه

در ابتدای بخش راهنمای خرید تخت خواب نوجوان دخترانه به مدل‌‎های گوناگونی از این نوع تخت خواب می‌‎پردازیم. تخت خواب‌های دخترانه شامل: تخت خواب ساده،کابین دار و  دوطبقه هستند که از میان این مدل‌ها تخت خواب دو طبقه طرفداران بیشتری دارند. اگر اتاق فرزند شما کوچک است و فضای کمی دارد پیشنهاد ما به شما در مقاله راهنمای خرید تخت خواب نوجوان دخترانه، این هست که از تخت خواب‌های تاشو یا به اصطلاح کمجا استفاده کنید و اگر شما دو فرزند دارید انتخاب تخت‎های دو طبقه بهترین گزینه هست. هم چنین در صورتی که قصد خرید سرویس خواب نوجوان را دارید پیشنهاد می‌شود مدل کوچک‌تر آن را برای اتاق فرزندتان انتخاب کنید.

راهنمای خرید تخت خواب نوجوان پسرانه

حال به راهنمای خرید تخت خواب نوجوان پسرانه رسیده‌‎ایم. تخت خواب و سرویس خواب‎های پسرانه نیز دارای تنوع و مدل‎های گوناگونی هستند. مدل‌های همچون: تخت خواب ساده،اسپرت، دو طبقه، کشودار. از بین تمامی این مدل‎ها تخت خواب ساده و کشودار جزو محبوب‎ترین دسته‎های تخت خواب هستند. ما در راهنمای خرید تخت خواب نوجوان پسرانه، ما پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما فرزندی ورزشکار دارید، تخت خواب اسپرت بهترین گزینه است و یا اگر دو پسر دارید که در یک اتاق می‎خوابند، تخت خواب دو طبقه  یک انتخاب هوشمندانه است.

راهنمای تخت خواب دخترانه و پسرانه

دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

خب تا به اینجای مقاله، راهنمای خرید تخت خواب نوجوان به نکات مهمی از تخت و سرویس خواب اشاره کردیم. حال، مواردی که با رعایت آنها می‎شود دکوراسیون چشمنواز و زیبایی برای نوجوانان خود خلق کنیم، ذکر کرده‎ایم:

  • استفاده از نظم دهنده تا وسایل، لوازم، لباس‎ها و لوازم شخصی نظم داده شوند.
  • وسایل روشنایی مانند آباژور و لوستر اتاق خواب
  • دکوراسیون اتاق خواب را مطابق با رنگ سرویس خواب خریداری کنید.
  • از مبلمان برای کنار تخت‎ها و اتاق خواب استفاده کنید.
  • کوسن های طرحدار و رنگی، تابلو دیواری، آینه ها و کاغذ دیواری برای جذابیت بیشتر اتاق استفاده کنید.

راهنمای خرید تخت جوان

بهترین تخت خواب نوجوان را از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید تخت خواب یک نفره برای فرزند نوجوان خود را دارید یا اینکه برای خودتان می‌خواهید تخت مناسب و لاکچری خریداری کنید، پیشنهاد ما این است با تماس بگیرید تا بتوانیم در این مورد شما را راهنمایی کنیم یا اینکه به شعب بالسا در سراسر ایران مراجعه کنید. ما از همیشه به شما نزدیک‌تریم.

سوالات متداول

  1. تشک مناسب دختران نوجوان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
    یک تشک استاندارد بایستی ساختار طبیعی ستون مهره ها و کمر را به وقت خوابیدن حفظ کند و از وارد شدن فشارهای متعدد بر نقاط اصلی بدن جلوگیری کند.
  2. آیا خرید میز تحریر و آینه نیز برای سرویس خواب نوجوان الزامی است؟
    پیشنهاد ما در مقاله، راهنمای خرید تخت خواب نوجوان پسرانه دخترانه و پسرانه این است که، متناسب با سن فرزند خود و نیازهایش اقدام به خرید سرویس خواب نوجوان  کنید. اگر شما یک دانش آموز در خانه دارید خرید میز تحریر توصیه می‎شود.
  3. تخت خواب کلاسیک بخرم یا مدرن؟
    برای انتخاب سبک تخت خواب حتما از سلیقه نوجوان خود کمک بگیرید. چرا که بسیاری از افراد در اون دوران صفر و صدی عمل می‎کنند. و ممکن است سنتی سنتی را بپسندند و یا مدرن را بیشتر از همه ترجیح دهند.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید