راهنما و نکات خرید کمد لباس

راهنمای خرید کمد لباس

راهنمای جامع و نکات مهم خرید کمد لباس

یکی از قسمت‌های مهم یک اتاق خواب بخش نگهداری لوازم و لباس‌های شماست. اگر کمد دیواری ندارید بهتر است به فکر تهیه یک کمد لباس باشید. کمد لباس علاوه بر کارایی زیادی که دارد به زیبایی اتاق شما نیز می‌افزاید. برای خرید کمد لباس بهتر است قبل از اقدام به خرید به نکات زیادی توجه کنید چرا که ممکن است کمدی که می‌خرید برای اتاق شما و نیازهایتان مناسب نباشد. در این مطلب از سایت بالسا، سعی داریم نکات مهم در خرید کمد لباس را بررسی کرده و راهنمای خرید کمد لباس را بیان کنیم. اگر قصد خرید کمد لباس دارید، با ما همراه باشید.

نکات خرید کمد لباس

به ابعاد اتاقتان توجه کنید

کمدها معمولا به دو شکل دو درب و سه درب طراحی و ساخته می‌شوند. اما اینکه کدام مورد برای شما مناسب‌تر است در وهله اول به ابعاد اتاق شما بستگی دارد. اگر اتاق کوچک‌تری دارید سعی کنید از کمد دو درب بهره بگیرید تا بتوانید از فضای اتاق بهتر استفاده کنید. توجه به ابعاد کمد از نکات مهم در خرید کمد لباس محسوب می‌شود که ممکن است مورد توجه قرار نگیرد. برای انتخاب کمد همچنین بهتر است دیوار بزرگ‌تر اتاق را اندازه بگیرید تا کمد را در همان جا قرار بدهید. سپس بر اساس اندازه دیوار کمد دو درب یا سه درب را انتخاب کنید. کمد دو درب برای سرویس خواب نوجوان و سرویس خواب یک نفره یک انتخاب مناسب می‌تواند باشد.

بر اساس حجم لباس‌هایتان کمد انتخاب کنید

مورد بعدی توجه به مقدار لوازم شما و به خصوص لباس‌های شماست. اگر لباس‌های زیادی دارید و به اندازه کافی فضا در اتاق دارید، بهتر است کمد سه درب را تهیه کنید. ناگفته نماند که با چیدمان اصولی کمد می‌توانید لوازم زیادی را در فضای کوچک‌تر هم قرار بدهید. برخی فروشگاه‌ها عکس‌ها و کاتالوگ‌هایی دارند که راهنمای خرید کمد هستند و با نگاه کردن به آن‌ها می‌توانید تصمیم بگیرید کدام کمد مناسب شماست. برای مثال با توجه به مدل چیدمان کمد، قفسه‌های کمد و سبک کلی لباس‌هایتان می‌توانید تصمیم بگیرید چه مدل کمدی برای شما بهتر است.

به قفسه‌های درون کمد دقت کنید!

پیش‌تر اشاره کردیم که سبک چیدمان و ساخته شدن درون کمد اهمیت زیادی دارد و از نکات مهم در خرید کمد لباس به شمار می‌رود. اگر بیشتر لباس‌های شما نیاز به آویزان شدن دارند توجه کنید که بخش اعظم کمد را فضای کشیده مخصوص آویزان کردن لباس تشکیل بدهد. سایر بخش‌های کمد می‌تواند شامل قفسه‌هایی مخصوص لباس‌های تا شده باشد. یا حتی کشوهایی که بتوانید جوراب‌ها و لباس‌های کوچک‌تر را قرار بدهید. بخش پایینی یا فوقانی کمد نیز می‌تواند به کفش‌های شما اختصاص داده شود. چرا که برای روزمره ممکن است استفاده از طبقه‌های پایینی یا خیلی بالاتر سخت باشد؛ بنابراین بهتر است کفش‌هایتان را در آن قسمت‌ها قرار بدهید که استفاده کمتری دارند. اگر سرویس خواب دو نفره در منزل دارید و تعداد لباس هایتان زیاد است به احتمال زیاد این مدل کمد بیشتر با شرایط شما سازگار باشد.

کمد لباس

با توجه به دکور اتاق و سرویس خوابتان کمد بخرید

کمد شما یکی از اجزای بزرگ اتاق خواب و سرویس خواب است که در ظاهر اتاقتان تأثیر زیادی دارد. بنابراین بهتر است به طرح و رنگ آن توجه کافی داشته باشید. ترجیحاً سعی کنید کمد لباستان را با سایر اجزای سرویس خوابتان تهیه کنید تا دکور اتاقتان قشنگ‌تر شود. توجه به نقش و رنگ کمد از نکات خرید کمد لباس است که در زیبایی اتاق نقش مهمی دارد. تهیه یک کمد زیبا و کاربردی علاوه بر فراهم کردن نیاز شما به محل قرارگیری لوازمتان، اتاقی زیبا و دکوراتیو برای شما فراهم می‌‌آورد.

به مد روز اهمیت ندهید!

معمولا پیروی از مد روز ما را پس از چند سال پشیمان می‌کند. کمد لباس از مواردی است که انتخاب سبک آن اهمیت زیادی دارد، چرا که کالایی بزرگ است که برای سال‌های طولانی خریداری می‌شود. اگر کمد بر اساس مد روز انتخاب شده باشد، پس از مدت کوتاهی برای ما خسته کننده و دمده به نظر خواهد رسید. در نتیجه از نکات خرید کمد لباس توجه به سبک طراحی کمد است. سعی کنید از مدل‌هایی بهره بگیرید که از چرخه مد خارج نمی‌شوند و تا سالیان زیادی زیبایی خود را حفظ خواهد کرد. نه تنها برای کمد بلکه برای میز آرایش، آینه قدی و دیگر اقلام وسایل اتاق خواب سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک سبک‌هایی هستند که این ویژگی را دارند و انتخاب هوشمندانه‌ای به شمار می‌روند.

کمد های لباس بالسا

به جزئیات دقت کن!

برند بالسا با تکیه بر توجه به جزئیات تلاش کرده تا با دقت زیادی محصولاتش را طراحی و عرضه کند. کمدهای بالسا به طور کلی در دو مدل دو درب و سه درب عرضه می‌شوند که هر کدام طراحی خارجی و داخلی خاص خود را دارا هستند. شما بر اساس نیاز و سلیقه خاص خودتان می‌توانید کمد لباس مد نظرتان را انتخاب کنید.

  • 1

    برای اتاق دو نفره چه مدل کمد لباس بهتر است؟

    برای اتاق دو نفره بهتر است کمد سه دربی تهیه کنید که کشو و قفسه‌های زیادی داشته باشد.
  • 2

    کدام مدل کمد برای اتاق نوجوان مناسب‌تر است؟

    بهتر است با توجه به سرویس خواب فرد کمد را انتخاب کنید تا نمای زیباتری داشته باشد. همچنین به حجم لوازم و لباس‌های فرد نیز توجه کافی را داشته باشید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

2 دیدگاه دربارهٔ «راهنما و نکات خرید کمد لباس;

دیدگاهتان را بنویسید