طرح «درختی به نام تو»

بالسا در نظر دارد، در راستای حمایت از محیط زیست، به ازای هر خرید مشتریان درختی به نام فرد بکارد. مدیر عامل بالسا در این راستا می‌گوید: مسوولیت اجتماعی هر برند ایجاب می‌کند که علاوه بر فعالیت‌های انتفاعی، قدم‌هایی نیز برای جامعه و سرزمینی که درآن رشد کرده است بردارد. چنین اقداماتی موجب شکل‌گیری یک ارتباط دو‌طرفه بین برند و مردم می‌شود. مردم با دیدن مسوولیت‌پذیری یک برند در قبال جامعه اعتماد بیشتری به ادعاهای یک برند در همه زمینه‌ها خواهند کرد.

وی تصریح می‌کند: یکی از دغدغه‌های مهم و ارزشمند بالساچوب و مشتریانش عدم آسیب‌رسانی به طبیعت بوده و ما نیز در راستای مرتفع کردن این دغدغه‌ها، پروژه‌ای را تحت عنوان «درختی به نام تو» آغاز کرده‌ایم؛ در این طرح، به ازای فروش هر سرویس خواب، یک درخت را به نام فرد خریدار می‌کاریم. امیدواریم اقداماتی از این دست، توجه سایر شرکت‌ها را به چنین مقوله حیاتی جلب و باعث ترویج فرهنگ دوستی و پاسبانی از محیط زیست شود.

آهنگری در ادامه به سایر پروژه‌های محیط زیستی بالسا چوب نیز اشاره کرده و گفت: بالسا چوب پروژه «درختی به نام تو» را در کمربند سبز تهران و با مشورت کارشناسان محیط زیستی آغاز کرده و در آینده قصد داریم زمینی را تحت عنوان «جنگل بالسا» راه‌اندازی کرده و این پروژه را با همکاری کارشناسان محیط‌زیستی، به یکی از برجسته‌ترین طرح‌های حمایت از محیط زیست کسب و کارهای ایرانی تبدیل کنیم.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید