راهنمای خرید آینه قدی – نکات خرید آینه قدی

نکات خرید آینه قدی

راهنمای خرید آینه قدی ( نکات و پیشنهادات مهم قبل از خرید)

آیا برای شما هم سوال است که چگونه آینه قدی دکوراتیو دلخواهم را انتخاب کنم یا آینه قدی از کجا بخرم؟ آینه قدی یکی از المان‌های جذاب و کاربردی در دکوراسیون فضا محسوب می‌شود که به‌تازگی نیز استفاده از آن در مدل‌های متنوع بسیار پرطرفدار شده است. این روزها استفاده از آینه‌های قدی قاب‌دار و بدون قاب در سالن پذیرایی مورد‌استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. اما اغلب افراد هنگام انتخاب آینه با نکات خرید آینه قدی آشنا نیستند. ما در این مقاله از بالسا قصد داریم راهنمای خرید آینه قدی را برای شما شرح دهیم؛ شک نکنید که با مطالعه این نکات می‌توانید دکوراسیونی به‌روزتر و لاکچری‌تر با مدل‌های مختلف آینه خلق در خانه‌تان کنید. 

شناخت انواع آینه قدی؛ اولین قدم برای خرید بهترین مدل آینه 

آینه‌ها نقش مهمی در فضای خانه ایفا می‌کنند و هر کدام از مدل‌های این المان جذاب زیبایی منحصربه‌فرد و به‌خصوصی دارد. یکی از نکات خرید آینه قدی توجه به انواع مدل‌های آن است. در واقع اگر هنگام خرید به جزئیات توجه کنید، انتخاب آینه کار دشواری نخواهد بود. برای انتخاب بهترین مدل آینه قدی، سلیقه و نیاز شما بخش بزرگی از ماجراست. مدل‌هایی از آینه قدی که این روزها بسیار پرطرفدار و محبوب هستند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • آینه قدی چراغ‌دار
  • آینه قدی بدون قاب
  • آینه قدی با قاب
  • آینه قدی ایستاده
  • آینه قدی دیواری
  • آینه قدی پازلی
  • آینه قدی با اشکال منحنی

هر یک از این مدل آینه‌های قدی برای سبک‌های مختلفی از دکوراسیون‌ها کاربرد دارند و انتخاب‌ آن‌ها کاملا وابسته به سلیقه و نوع دکوراسیون خانه‌تان دارد. هم‌چنین برای انتخاب هر یک از مدل‌های آینه قدی به محل قرارگیری آن آینه نیز باید توجه داشته باشید. به ‌عنوان مثال آینه قدی چراغ‌دار اغلب برای اتاق خواب و فروشگاه‌های لباس کاربرد دارد و استفاده از آن سالن پذیرایی چندان مرسوم نیست. همینطور برای مثال اگه سرویس خواب نوجوان دخترانه دارید، بهتر است به مدل و رنگ آنها دقت کنید و تا هماهنگی آنها در بهترین حالت قرار گیرد.

آینه قدی های برتر بالسا

 پیشنهاد بالسا برای خرید آینه قدی شیک و لاکچری

بالسا‌چوب به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان محصولات چوبی بخصوص سرویس خواب و سرویس خواب دو نفره و یک نفره در ایران، مدل‌هایی متنوع و جدید از آینه قدی را تولید و به بازار عرضه کرده است. این مدل‌های آینه قدی جزو پرطرفدارترین مدل‌ها در بالسا هستند که زیبایی دکوراسیون فضا را چند برابر می‌کنند. 

  1. آینه قدی الگانت بالسا؛ زیباترین مدل آینه‌ قدی برای دکوراسیون سبک نئوکلاسیک
  2. آینه قدی چوبی روکو بالسا؛ انتخابی فوق‌العاده برای دکوراسیون کرم قهوه‌ای
  3. آینه قدی آگرین بالسا؛ تجربه سبکی مدرن و به‌روز در دکوراسیون اتاق خواب
  4. آینه قدی دخترانه رمانتیک بالسا؛ بهترین مدل برای اتاق خواب‌های کلاسیک دخترانه 
  5. آینه قدی چوبی کاترین بالسا؛ خلق دکوراسیون مجلل و سلطنتی 

شما می‌توانید با‌توجه‌به سبک و مدل دکوراسیون خود یکی از این آینه‌های قدی را برای فضای موردنظرتان انتخاب کنید. با قرار دادن این آینه‌ها در خانه، جلوه فضا را چشم‌نوازتر و دلنشین‌تر خواهید کرد. 

از توجه به نوع قاب در انتخاب آینه قدی غافل نشوید

در ادامه راهنمای خرید آینه قدی نیاز است که به نوع قاب نیز اشاره‌ای داشته باشیم. با‌توجه‌به سلایق گوناگون در سبک‌های دکوراسیون، قاب آینه نیز تنوعی گسترده در بازار دارد. قاب آینه در جنس‌ها و مدل‌های مختلفی قابل تولید است. از متریال‌هایی که می‌توانید برای قاب آینه انتخاب کنید به موارد زیر می‌توان اشاره کرد: 

  • قاب فلزی
  • قاب چوبی
  • قاب مسی
  • قاب PVC
  • قاب شیشه‌ای
  • قاب برنزی
  • قاب حصیری
  • قاب چرم
  • قاب مکرومه

آینه قدی رنزو و ویکتوریا برند بالسا

البته می‌توانید از آینه‌های بدون قاب نیز استفاده کنید. این آینه‌ها معمولا در مدل‎های مستطیل و منحنی در بازار موجود هستند. آینه‌های بودن قاب انتخابی بی‌نظیر برای خانه‌هایی با سبک مینیمال به شمار می‌روند. اگر شما هم از جزئیات کمتری برای طراحی دکوراسیون استفاده می‌کنید، پیشنهاد ما به شما خرید آینه های قدی بدون قاب است. 

مقاله پیشنهادی: روش‌های کاربردی و سریع تمیز کردن آینه قدی

نوع شیشه آینه؛ مهم‌ترین فاکتور در خرید یک آینه قدی با‌کیفیت

یکی دیگر از فاکتورهایی که باید در راهنمای خرید آینه قدی به آن توجه داشته باشیم کیفیت آینه است. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید آینه با‌کیفیت حتما آینه را از زوایای مختلف بررسی کنید تا مطمئن شوید که آینه نور را به‌خوبی بازتاب می‌دهد. برای این کار باید در فاصله‌های مختلفی از آینه بایستید و تصویر خود را در آن مشاهده کنید. اگر تصویر شما در آینه دچار اعوجاج نشد، یعنی آینه کیفیت و ساخت خوبی دارد.

هم‌چنین یکی از نکات خرید آینه قدی برای بررسی کیفیت، عدم وجود لکه‌های سیاه داخل شیشه است. آینه‌هایی که لکه‌هایی سیاه در سطح خود دارند، ممکن است در طول زمان نیز این لکه‌ها بیشتر شوند. از‌این‌رو باید در هنگام خرید آینه قدی به لکه‌های سیاه داخل شیشه توجه بسیاری شود.

آینه قدی لاکچری بالسا

توجه به ابعاد فضا در انتخاب آینه قدی مناسب موثر است

صرف نظر از زیبایی و جذابیتی که آینه در فضای موردنظر شما ایجاد می‌کند، اندازه این وسیله باید با ابعاد فضا نیز مطابقت داشته باشد. از این رو قبل از خرید آینه قدی، باید ابتدا مکان و فضای مناسبی را برای آن در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید آینه قدی را برای فضای خانه تهیه کنید، باید آینه‌ای را انتخاب کنید که حدود ½  دیوار را بگیرد. 

هماهنگی مدل آینه با سبک دکوراسیون فضا؛ یکی از نکات مهم خرید آینه قدی

برای شرح راهنمای خرید آینه قدی بهتر است که سبک دکوراسیون نیز اشاره‌ای داشته باشیم. در واقع یکی از نکات خرید آینه قدی توجه به سبک کلی دکوراسیون فضا است. یک آینه دکوراتیو قدی، چیدمان فضای مورد‌نظر شما را تکمیل می‌کند؛ بنابراین باید با سایر اجزای فضا نیز متناسب باشد. 

برای مثال قاب مدل چوبی برای سبک کلاسیک، و قاب استیل برای سبک مدرن انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. هرچه قطر قاب بیشتر شود برای سبک سنتی و کلاسیک مناسب‌تر است. هم‌چنین شکل نهایی آینه‌ها (گرد مستطیل، مربع، بیضی) نیز تحت تاثیر چیدمان شما قرار دارد. ازاین‌رو باید آینه‌ای را انتخاب کنید که ضمن داشتن ظاهری شیک با مبلمان و سبک چیدمان شما سازگاری داشته باشد.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید میز آرایش

بودجه و هزینه؛ عاملی مهم در انتخاب و خرید آینه قدی

قطعا شما برای خرید آینه قدی، بودجه مشخصی در نظر گرفته‌اید؛ بنابراین باید سراغ مدل‌هایی بروید که از با بودجه شما مطابقت داشته باشد. آینه قدی در بازار قیمت‌های متفاوتی دارد. این قیمت بر‌اساس کیفیت آینه، نوع قاب، ابعاد و برند محصول متغیر خواهد بود. برای خرید سراغ مدل‌‌هایی بروید که علاوه‌بر کیفیت بالا قیمت منطقی و مقرون‌به‌صرفه‌تری نیز دارند. 

مراجعه به مرکز فروش آینه قدی در تهران و شهرستان؛ تنوعی گسترده از انواع آینه قدی

ما در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید آینه قدی را به‌طورکامل برای شما شرح دهیم تا با نکات خرید آینه قدی آشنا شوید. با توجه به این فاکتورها، می‌توانید نگاهی دقیق‌تر به جزئیات آینه قدی مورد‌نیاز خود بیاندازید. هم‌چنین می‌توانید با‌توجه‌به فضایی که در اختیار دارید، عملکردی که از آینه قدی انتظار دارید و در نهایت بودجه‌ای که برای این منظور در نظر گرفته‌اید، بهترین و جذاب‌ترین انتخاب را داشته باشید. 

اگر نیز به فکر خرید آینه قدی هستید، بالسا این امکان را فراهم آورد تا علاوه بر محصولاتی مانند تخت خواب و سرویس خواب، آینه قدی موردنظرتان را هم‌ به‌صورت اینترنتی و هم حضوری از شعب بالسا تهیه کنید. فرقی نمی‌کند کجای ایران هستید، اگر برای‌تان دغدغه است که آینه قدی از کجا بخرم، بالسا در خدمت شماست. انواع تولیدات مجموعه بالسا در بالاترین کیفیت و جدیدترین مدل‌های روز انجام می‌شود. با خرید آینه قدی از بالسا دکوراسیون فضای موردنظرتان را خاص‌تر و زیباتر کنید.

سوالات متداول

  1. در زمان خرید آینه قدی به چه نکاتی دقت کنیم؟
    در زمان خرید آینه قدی ابتدا به بودجه، بعد از آن نیز باید به چیدمان، یبک دکوراسیون منزل و اندازه و ابعاد مکان مورد نظر خود فکر کنید.
  2. 7 آینه قدی برتر بالسا کدامند؟
    والریا، رنزو، الگانت، آگرین، روکو، بینتو و ویکتوریا

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

2 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید آینه قدی – نکات خرید آینه قدی;

  1. سرویس خواب رو از سری بلوط انتخاب کردم ولی متاسفانه آینه قدی رو نگرفتم و پشیمونم خیلی طراحی شیکی داره در عین سادگی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید