چگونگی اسباب کشی سرویس خواب و وسایل اتاق خواب

جا به جایی سرویس خواب

 راهنمای اسباب کشی وسایل اتاق خواب

تعویض منزل همان قدری که می‌تواند حس تازگی و جدیدی برای ما داشته باشد دردسرهایی مثل اسباب کشی را هم با خود به همراه دارد. یکی از مراحل سخت آن اسباب کشی وسایل اتاق خواب است. جابه‌جایی سرویس خواب می‌تواند ما را با چالش‌های زیادی مواجه کند، چرا که تعداد وسایل زیاد است، اکثر لوازم آن وزن زیادی دارند و همچنین رعایت بهداشت هم در لوازم خواب مثل روتختی، تشک و بالش اهمیت زیادی دارد. اگر اسباب کشی در پیش دارید یا به هر دلیلی قصد جابه‌جایی سرویس خواب اتاقتان را دارید، تا پایان این مقاله از بالسا با ما همراه باشید تا نکات لازم اسباب کشی وسایل اتاق خواب را با هم مرور کنیم.

جمع کردن و بسته بندی کالای خواب، اولین قدم

رعایت بهداشت در اسباب کشی یکی از نکاتی است که گاهی از قلم می‌افتد، اما نمی‌توان آن را نادیده گرفت. به همین دلیل لازم است تا در قدم اول جابه‌جایی سرویس خواب به فکر بسته بندی و جمع کردن کالای خوابمان باشیم. در ادامه مراحل جمع کردن لوازم خواب را به ترتیب بیان می‌کنیم تا راحت‌تر بتوانید این کار را انجام دهید:

  • ابتدا بهتر است روتختی، بالش، روبالشی و هر چیزی که روی تختتان دارید را بشویید.
  • سپس یک کاور مناسب برای روتختی و بالش‌هایتان تدارک ببینید.
  • چند ملحفه بزرگ و تمیز و بی استفاده را جهت کاور کردن تشک داشته باشید.
  • روتختی و بالش‌هایتان را درون کاور قرار دهید.
  • تشک را به طور کامل با ملحفه تمیز کاور کنید.
  • ترجیحاً کاور حاوی روتختی و بالش‌ها را با ماشین شخصی حمل کنید تا از آلودگی احتمالی دور بمانند.
  • تشک کاور شده را می‌توانید به مأمورین جابه‌جایی تحویل بدهید تا در کامیون قرار بدهند.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید آینه قدی

بسته بندی وسایل اتاق خواب و سرویس خواب

جمع آوری لوازم تزیینی و اکسسوری اتاق خواب

اگر در اتاق خوابتان غیر از سرویس خواب 2 نفره یا یک نفره. لوازمی مثل مجسمه‌های دکوراتیو، چراغ خواب و آباژور، تابلوهای زینتی و مشابه دارید، بهتر است قبل از جمع آوری و جابه‌جایی سرویس خواب به جمع آوری و بسته بندی این لوازم بپردازید. برای جابه‌جایی این لوازم به مقدار زیادی روزنامه باطله، ورق حباب‌دار و کارتن‌های مناسب احتیاج دارید. به ترتیب تمام لوازم تزیینی‌تان را با ورق حباب‌دار ضدضربه کنید، سپس در کف کارتنی که در نظر گرفتید چندین ورق روزنامه باطله مچاله شده قرار بدهید تا ضربه به کف تا حدی گرفته شود. بعد از آن اکسسوری‌های پیچیده شده در ورق حباب‌دار را در کارتن قرار دهید. مابین اکسسوری‌ها هم روزنامه باطله مچاله شده قرار بدهید تا به هم برخورد نکنند. سپس بعد از قرار دادن آخرین اکسسوری، روی کارتن را هم با روزنامه باطله مچاله شده پر کنید تا کاملا عایق بندی شود. فراموش نکنید که روی کارتن عبارت شکستنی را بنویسید تا مأمورین جابه‌جایی هنگام اسباب کشی احتیاط لازم را انجام دهند.

چگونه بدون آسیب سرویس خوابمان را جابجا کنیم؟

جابه‌جایی سرویس خواب می‌تواند به راحتی انجام شود؛ اما معمولاً ما را با مشکل مواجه می‌کند. تصور کنید مبلغ قابل توجهی را برای خرید تخت خواب و سرویس خوابتان هزینه کرده‌اید و پس از جابه‌جایی متوجه می‌شوید سرویس خوابتان دچار آسیب و شکستگی شده! حتی تصورش هم دردناک است! برای جلوگیری از این مورد بهتر است از کارشناسان فروشگاهی که سرویس خوابتان را تهیه کرده‌اید کمک بگیرید تا اگر امکان ارائه خدمات جابه‌جایی دارند با استفاده از سرویس جابه‌جایی فروشگاه، حمل‌ونقل سرویس خواب را انجام دهید. در غیر این صورت بهتر است از آنها مشورت بگیرید که چطور می‌توان با آسیب کمتری سرویس خوابتان را به خانه یا اتاق جدید منتقل کنید. برای مثال اگر لوازم سرویس خواب شما قابلیت جداسازی دارد با راهنمایی فروشگاه می‌توانید جداسازی را انجام دهید و با ریسک کمتری اسباب کشی لوازم اتاق خواب را انجام دهید. در نهایت از ورقه‌های حباب‌دار برای کاور کردن تمام قسمت‌های سرویس خواب کمک بگیرید تا احتمال آسیب دیدن را به حداقل برسانید. چرا که تا حد قابل قبولی از ضربه‌های احتمالی جلوگیری می‌کنند و محافظت خوبی به لوازم می‌دهند.

جا به جایی وسایل

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید کتابخانه

خدمات اسباب کشی بالسا، ضمانت سالم رسیدن سرویس خواب شما

یکی از خدماتی که بالسا به مشتریان خودش ارائه می‌دهد جابه‌جایی سرویس خواب است. بالسا با ارائه خدماتی مانند جابه‌جایی و اسباب‌کشی، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که سرویس خوابتان را صحیح و سلامت به محل جدید منتقل کند. گرچه که خدمات پس از فروش بالسا مواردی مانند ترمیم آسیب دیدگی سرویس خواب را به طور کامل پوشش می‌دهد. جهت دریافت خدمات جابه‌جایی سرویس خواب، می‌توانید از مدتی قبل با کارشناسان بالسا تماس حاصل فرمایید تا در روز جابه‌جایی مورد نظر شما در محل حاضر شوند.

بالسا در اثاث کشی وسایل زیر به شما بیشترین کمک را می‌کند:

  • سرویس خواب
  • تخت خواب
  • آینه قدی
  • میز آرایش
  • میز تعویض نوزاد
  • بالش، تشک و روتختی
  • کمد و دراور
  • کتابخانه و میز تحریر و کامپیوتر

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید تخت خواب

اسباب کشی وسایل اتاق خواب

کلام پایانی

جابه‌جایی سرویس خواب می‌تواند در نگاه اول سخت و طاقت فرسا به نظر برسد اما با رعایت مراحل و نکات گفته شده می‌توانید این مرحله را با سختی کمتری به پایان برسانید. سعی کنید تمامی مراحل را با دقت انجام دهید و تمامی لوازمتان را با احتیاط بسته بندی و حمل کنید تا احتمال آسیب را کمتر کنید. فکر می‌کنید چه عامل دیگری در راحت‌تر کردن اسباب کشی لوازم اتاق خواب اهمیت دارد؟

  • 1

    چگونه می‌توان اسباب‌کشی اتاق‌خواب را سریع‌تر انجام داد؟

    بهتر است این کار را با حوصله انجام بدهید و تا حد ممکن از عجله کردن خودداری کنید تا از سالم رسیدن لوازمتان اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • 2

    آیا بالسا برای حمل و یا تعمیر سرویس خواب هزینه دریافت می‌کند؟

    تمامی محصولات بالسا تا 18 ماه گارانتی و تا 5 سال خدمات پس از فروش دارند و مشکلات احتمالی ناشی از سمت تولید را به صورت رایگان بررسی و رفع می‌کنند؛ اما در صورت بروز مشکل و دریافت خدمات، هزینه باید از سمت مشتری پرداخت شود.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

1 دیدگاه دربارهٔ «چگونگی اسباب کشی سرویس خواب و وسایل اتاق خواب;

دیدگاهتان را بنویسید