رنگ سرویس خواب عروس / بهترین رنگ سرویس خواب عروس

بهترین رنگ سرویس خواب عروس است

رنگ‌ها اصلی‌ترین بخش هر قسمت از فضای خانه به حساب می‌آیند. اگر شما عروس خانمی هستید که حتی به رنگ سرویس خواب خود اهمیت می‌دهید، حتما باید به آقای داماد تبریک گفت که همچین عروس خوش سلیقه و کدبانویی دارد. ممکن است در بازار متنوع سرویس خواب عروس به دلیل تنوعی که دارد دچار سردرگمی شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید سرویس خواب نیاز و علاقه‌های خود را لیست کنید. یکی از مواردی که باید در لیست شما ذکر شود، رنگ سرویس خواب عروس است. اما بهترین رنگ سرویس خواب عروس چه رنگی است؟ در ادامه مطالب می‌خواهیم شما را با رنگ مناسب سرویس خواب عروس آشنا کنیم. بنابراین اگر رنگ سرویس خواب‌تان برای شما مهم است، با ما همراه باشید.

آشنایی کلی با رنگ سرویس خواب عروس

به صورت کلی رنگ سرویس خواب عروس به سه دسته گرم، سرد و خنثی تقسیم می‌شود. دسته رنگ‌های گرم، شامل رنگ‌هایی چون: قرمز، نارنجی، صورتی جیغ، قهوه‌ای و زرد می‌باشد و دسته رنگ‌های گرم، شامل: سبز، فسفری، آبی است و در نهایت دسته رنگ‌های خنثی، شامل: سیاه، خاکستری و سفید است.

برخی از رنگ‌ها نیز هستند که گرمی و سردی آنها مربوط به میزان رنگ‌های تشکیل دهنده‌شان می‌شوند. همچون رنگ بنفش. در رنگ بنفش هرچه قرمز بکار رفته داخلش بیشتر باشد آن رنگ در دسته گرم قرار می‌گیرد. اما اگر آبی بکار رفته در رنگ بنفش بیشتر از قرمز آن باشد، آن بنفش رنگی سرد است.

رنگ سرویس خواب عروس است

رنگ مناسب سرویس خواب عروس

رنگ‌ها دارای طیف بسیار گوناگونی هستند که هر شخصی می‌تواند مطابق با سلیقه و علاقه خود یک و یا چندتایی از آنها را انتخاب کنند. اما رنگ مناسب سرویس خواب عروس چه رنگی است؟ در ادامه شما را با بهترین رنگ‌های مناسب سرویس خواب دونفره آشنا می‌کنیم.

سرویس خواب سفید

می‌توانیم بگوییم که بهترین رنگ سرویس خواب عروس، رنگ سفید است. چرا که این رنگ جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها در میان تازه عروس‌ها است. بسیاری از افراد معتقدند، به دلیل اینکه عروس با لباسی سفید وارد منزل می‌شود، پس باید دکوراسیون غالب خانه نیز سفید باشد تا روشنایی در مسیرشان ادامه‌دار شود. از طرفی بسیاری از عروس و دامادها بنا به هر دلیلی تمایل به خرید خانه کوچک و نقلی دارند، که رنگ سفید در این خانه‌ها فضا را دلبازتر و البته بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

سرویس خواب آبی

کافیست نگاهی به دریا و یا آسمان آبی بیندازید تا متوجه شوید که به چه اندازه رنگ آبی می‌تواند آرامش را به وجود هر شخصی القا کند. رنگ آبی همانند دیگر رنگ‌ها دارای طیف گسترده‌ای است. اگر رنگ آبی را به دو دسته‌ی آبی پر رنگ و آبی کم رنگ تقسیم کنیم، هر کدام از این دو دارای ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. آبی کم رنگ و یا روشن به خوبی با رنگ‌هایی چون سفید ست می‌شود. این رنگ مانند رنگ سفید فضا را دلبازتر نشان می‌دهد. رنگ آبی پر رنگ یا آبی تیره در سرویس خواب عروس و داماد، فضا را شیک‌تر نشان می‌دهد.

سرویس خواب صورتی

عده‌ای می‌گویند بهترین رنگ سرویس خواب عروس، رنگ صورتی است. رنگ صورتی جزو محبوب‌ترین رنگ‌ها به ویژه برای عروس و دامادهای جوان است. رنگ صورتی نیز از آن رنگ‌هایی است که محیط را دلبازتر نشان می‌دهد و ترکیب بسیار زیبایی را با رنگ طوسی ایجاد می‌کند که باعث جذاب‌تر شدن دکوراسیون خانه شما می‌شود.

رنگ های سرویس خواب عروس

مطلب پیشنهادی: رنگ اتاق خواب عروس و داماد

سرویس خواب بنفش

رنگ بنفش دارای طیف گسترده‌ای از رنگ‌های تیره و روشن خود است. هر کدام از رنگ‌های موجود در طیف بنفش به تنهایی جذابیت و زیبایی مخصوص به خود را دارد. اگر عروس و داماد جسوری هستید، بنفش بادمجانی را برای سرویس خواب شما پیشنهاد می‌کنیم. این رنگ جذابیت بی‌انتهایی را به دکوراسیون اتاق خواب شما می‌بخشد.

سرویس خواب سبز

رنگ سبز نیز از همان رنگ‌های آرام بخشی است که استفاده از آن در رنگ سرویس خواب عروس احساس سرزندگی و نشاط را به محیط اتاق خواب می‌بخشد. رنگ سبز آورنده‌ی انرژی مثبت است که همانند دیگر رنگ‌ها طیف بسیار گسترده‌ای دارد و این اجازه را به شما می‌دهد تا مطابق سلیقه و علاقه خود یکی از آن رنگ‌های موجود در طیف را انتخاب کنید.

سرویس خواب قرمز

رنگ قرمز نمادی از عشق و دوست داشتن است و عده‌ی بسیار معتقدند که قرمز بهترین رنگ سرویس خواب عروس است. البته باید به درستی از این رنگ استفاده کنید. چرا که رنگ قرمز هیجان و تپش قلب را افزایش می‌دهد و ممکن است به بی‌خوابی شما منجر شود.

سرویس خواب قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای، طیف بسیار گسترده‌ای دارد که بسیاری از عروس خانم‌ها به دلیل شباهت این رنگ با رنگ چوب، آن را در اولویت انتخاب خود قرار می‌دهند. رنگ قهوه‌ای با ترکیب رنگ‌هایی چون: سفید، کرم و طلایی نمای بسیار زیبایی را به اتاق خواب شما می‌دهد.

سرویس خواب مشکی

رنگ مشکی، به معنای واقعی کلمه زیبایی، سادگی و وقار را برای شما به ارمغان می‌آورد. این رنگ طرفداران بسیاری دارد. شما می‌توانید برای سرویس خواب خود از مشکی براق و یا حتی مات استفاده کنید. اما مراقب باشید که از این رنگ هم نباید زیاد استفاده کرد. چرا که پس از مدتی روحیه را ضعیف و فرد را افسرده می‌کند. رنگ مشکی را می‌توانید با رنگ‌هایی همچون نقره‌ای، طلایی، طوسی و سفید ترکیب کنید.

رنگ سرویس خواب زوجین

تاثیر رنگ سرویس خواب عروس بر خواب

رنگ سرویس خواب عروس تاثیر بسیار مستقیمی بر روی خلق و خوی عروس و داماد می‌گذارد. به صورت کلی رنگ‌ها بر روی ناخودآگاه، درک و حتی حالت‌های ذهنی ما نیز تاثیر مستقیمی دارد. پس بهتر است نه تنها عروس خانم‌ها بلکه همه ما قبل از شروع چیدمان دکوراسیون اتاق خواب و یا حتی انتخاب و خرید اجزای تشکیل دهنده‌ی اتاق نظیر سرویس خواب، راجع به رنگ آنها و تاثیراتش اطلاعات لازم را کسب کنیم.

بهترین رنگ سرویس خواب عروس

تا به اینجای مطالب راجع به رنگ مناسب سرویس خواب عروس و تاثیرات و ویژگی‌های هر کدام، با شما صحبت کردیم. اما بهترین رنگ سرویس خواب عروس در میان رنگ‌های نام برده کدام است؟ همانطور که گفته شد تمامی رنگ‌های نام برده مناسب سرویس خواب هستند. اما نکته‌ای که باید آن را رعایت کنید این است که هرگز نباید در استفاده از رنگی زیاده‌روی کنید. چرا که استفاده‌ی بیش از اندازه از یک رنگ، علاوه‌بر اینکه به زودی دل شما را می‌زند، تاثیرات بسیار منفی نیز خواهد گذاشت.

عروس و داماد عزیز، اگر قصد خرید سرویس خواب فوق العاده زیبایی را دارید، حتما سری به وبسایت بالسا بزنید و از سرویس خواب‌های دونفره آن دیدن کنید و یا به صورت حضوری به شعب سراسری بالسا مراجعه بفرمایید.

  • 1

    چه رنگی برای اتاق خواب عروس مناسب است؟

    رنگ بنفش حس رویایی و البته شکوهمندی را به محیط اتاق می‌دهد بنابراین عده‌ای معتقدند که این رنگ، رنگ مناسب اتاق خواب عروس است. می‌توانید از رنگ‌هایی نظیر سفید و طلایی در ترکیب این رنگ استفاده کنید.
  • 2

    برای سرویس خواب سلطنتی عروس چه رنگی مناسب است؟

    به صورت کلی در سرویس خواب‌های سلطنتی از رنگ سفید و طلایی بسیار زیاد استفاده می‌شود. اما شما می‌توانید از رنگ‌هایی نظیر کرم، مشکی و طوسی نیز استفاده کنید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید