مقایسه 5 سرویس خواب دونفره جذاب بالسا

سرویس خواب دو نفره بالسا

سرویس خواب دو نفره یکی از خرید‌های اصلی یک زوج به شمار می‌رود و تخت خواب دو نفره اصلی‌ترین جزء آن است. ناپلئون بناپارت می‌گوید: ” تخت خواب برای من محلی باشکوه و مجلل است به طوری که آن را با تمام تاج و تخت‌های دنیا عوض نمی‌کنم! ” با رجوع به این نقل قول، درمی‌یابیم که حتی برای این امپراطور که بیشتر عمرش را به لشکرکشی و فتح کشورها مشغول بوده، تخت خواب مهم‌تر بوده است! چرا که تخت خواب محل آرامش و کسب انرژی برای روز بعد است.
انتخاب سرویس خواب دو نفره اهمیت دوچندانی دارد چرا که در آن سلیقه و راحتی دو نفر باید در نظر گرفته شود. یکی از سبک‌های طراحی که برای زوجین انتخاب خوبی به شمار می‌رود سبک کلاسیک است. در این مقاله از وب‌سایت بالسا چوب سعی داریم تا به معرفی و مقایسه 5 مدل سرویس خواب دو نفره کلاسیک اشاره کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سبک کلاسیک در معماری اهمیت زیادی دارد و می‌توان آن‌ را جزو سبک‌های پرطرفدار دانست. این سبک از اصول معماری کلاسیک و کهن یونان، معماری روم در زمان ویتروویس و همچنین معماری رنسانس ایتالیا گرفته شده است. سبک‌های دیگری همچون سبک معاصر و نئوکلاسیک بعدها از این سبک پدید آمدند و اشتراکات زیادی با سبک کلاسیک دارند. زیبایی سبک کلاسیک با تقارن و چیدمانی طبق نظم تعریف شده و به طور کلی این سبک برگرفته از اصول ریاضی و اشکال و قالب‌های هندسی منظم است. سبک کلاسیک نه تنها در معماری که در دکوراسیون داخلی نیز گسترش پیدا کرده و هواداران خود را دارد. جهت آشنایی بیشتر با این سبک به مقاله طراحی اتاق خواب کلاسیک مراجعه کنید.

مقایسه 5 مدل سرویس خواب دو نفره کلاسیک بالسا

سبک کلی سرویس خواب‌های بالسا سبک کلاسیک و نئوکلاسیک است که در این قسمت سعی داریم به طور مختصر به مقایسه آن‌ها با یک دیگر بپردازیم. در ادامه 5 مدل از سرویس خواب‌های دو نفره کلاسیک بالسا را می‌بینید که همگی از مدل‌های پرفروش این برند به شمار می‌روند:

سرویس خواب دو نفره بالسا مدل شایلین

سرویس خواب دو نفره شایلین با منبت‌کاری‌ها و خراطی ظریف خود هنر کلاسیک را به رخ می‌کشد. سرتخت لمسه‌دوزی این تخت خواب و همچنین رنگ روشن آن نمود آرامش اتاق خواب است. چیزی که این سرویس خواب را بسیار خاص می‌کند، دقت و ظرافت در طراحی آن بوده که حتی در بغل تخت نیز قابل مشاهده است. نیمکت پایین تخت این سرویس خواب حالت صندوق مانندی دارد که کاربردهای آن را دو چندان نموده است.

 

سرویس خواب های دو نفره بالساچوب

سرویس خواب دو نفره بالسا مدل رنزو

از جدیدترین طراحی‌های بالسا سرویس خواب دو نفره رنزو بوده که با رنگ نقره‌ای براق خود نهایت لوکس بودن را به تصویر می‌کشد. اگر تازه عروس هستید و به دنبال مدلی می‌گردید که در عین لوکس بودن یک اثر هنری باشد، این سرویس خواب برای شماست. منبت‌کاری و پتینه‌های ظریف این سرویس خواب یادآور سبک کلاسیک بوده که با حال و هوای امروزی تلفیق شده است. آینه سه لتی این سرویس خواب از مواردی است که جلوه آن را دوچندان می‌کند و در نهایت آن را در دسته سرویس خواب‌های کلاسیک اشرافی قرار می‌دهد.

سرویس خواب دو نفره بالسا مدل الگانت

سرویس خواب دو نفره الگانت بالسا یکی از مواردی است که هم برای اتاق خواب دو نفره و هم یک نفره گزینه مناسبی به شمار می‌رود. این مدل از طراحی‌های جدید بالسا بوده که با الهام گیری از مبلمان تزیینی کلاسیک قرن نوزدهم اروپا طراحی و تولید شده است که آن را به یک اثر هنری باارزش تبدیل می‌کند. نقاشی‌های سرتخت این سرویس خواب که با جزئیات انجام شده همگی توسط دست خلق شده‌اند و یک شاهکار را پدید آورده‌اند. سرتخت این سرویس خواب به شکل لمسه‌دوزی نیز طراحی شده تا انتخاب را برای مخاطبین راحت‌تر سازد. موردی که این سرویس خواب را بسیار خاص و گیرا کرده، وجود یک صفحه بازشونده در پاتختی این مدل است که پاتختی را به میز کوچکی برای صرف صبحانه در کنار تخت خواب تبدیل می‌کند. این ویژگی می‌تواند در کنار سرتخت بلند و اشرافی این مدل حس ملکه‌ها را به ما القا کند!

سرویس خواب الگانت

سرویس خواب دو نفره بالسا مدل کاترین

مدل دو نفره کاترین از سرویس خواب‌های محبوب بالسا به شمار می‌رود. اگر از دسته افرادی هستید که به ترکیب رنگ روشن و طلایی علاقه دارید و از گل‌ها حس خوبی می‌گیرید، پیشنهاد ما به شما سرویس خواب کاترین است. گل‌های سرتخت این سرویس خواب به شما همان حسی را خواهند داد که یک باغ گل می‌دهد. کاترین به علت محبوبیت خود در تمام رده‌های سنی، به شکل دو نفره، تک نفره و نوزادی تولید می‌شود که می‌تواند برای افرادی که به یک دست بودن لوازم خود علاقه دارند انتخاب خوبی باشد.

سرویس خواب کاترین

سرویس خواب دو نفره بالسا مدل بنیتو

سرویس خواب بنیتو با سرتخت لمسه دوزی دست ساز و بدنه پتینه کاری شده با رنگی خاص، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. این سرویس خواب برای سخت پسندانی طراحی شده که دوست دارند حق انتخاب داشته باشند. وجود دو مدل پاتختی، دو مدل صندلی میز آرایش و دو پایین تخت این امکان را به علاقه‌مندان این سرویس خواب می‌دهند تا بر اساس نیاز و سلیقه خود سرویس خواب خود را تهیه کنند. همچنین وجود یک لاو‌ست در این سرویس خواب می‌تواند اتاق خواب شما را به فضایی لوکس و اشرافی تبدیل کند.

لازم به ذکر است که تمامی سرویس خواب‌های بالسا از رنگ ضد حساسیت پلی اورتان ساخته‌شده‌اند که ماندگاری بالایی دارد. همچنین چوب بکار رفته در سرویس خواب‌های بالسا چوب راش گرجستان است که رنگ‌پذیری بالا، تراکم و چگالی مناسب و عمر و دوام بیشتری دارد.

سرویس خواب بنیتو

سرویس خواب دو نفره کلاسیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکوراسیون داخلی منزل شامل مواردی نظیر مبلمان و سرویس خواب است که با سبک‌های خاص خود سبک کلی منزل را تعیین می‌کنند. از ویژگی‌های سرویس خواب دو نفره کلاسیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود نظم در اجزا
  • هماهنگی و تقارن در نقوش
  • منبت‌کاری‌های ظریف و پر جزئیات
  • استفاده از تم رنگی اصیل
  • به‌کارگیری مواد اولیه باکیفیت
  • الهام‌گیری از معماری باستان اروپا

وجود این ویژگی‌ها در سرویس خواب، آن را در دسته سبک کلاسیک قرار می‌دهد که برای سرویس خواب دو نفره انتخابی مناسب به شمار می‌رود.

کلام پایانی

یک سرویس خواب دونفره کلاسیک به خاطر سبک و سیاقی که در طراحی خود دارد برای سرویس خواب دو نفره انتخاب خوبی به شمار می‌رود. وجود منبت‌کاری‌های دقیق و پر از جزئیات به حالت قرینه، استفاده از رنگ‌های خاص و اصیل و سرتخت‌های بلند و نیمه بلند از مواردی هستند که در سرویس خواب‌های دو نفره به چشم می‌خورند. به نظر شما چه عاملی در بین سرویس خواب‌های دو نفره کلاسیک آن‌ها را زیباتر جلوه می‌دهد؟

  • 1

    بهترین سرویس خواب های بالسا کدام است؟

    همه سرویس خواب های دونفره بالسا لاکچری و جذاب هستند، برای مثال مدل کاترین و بنیتو.
  • 2

    سرویس خواب دو نفره از کجا بخریم؟

    شما می‌توانید برای دریاف مشاوره و خرید هم بصورت تلفنی و ارسال پیام اقدام کنید هم می‌توانید به شعب بالسا در سراسر تشریف ببرید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

2 دیدگاه دربارهٔ «مقایسه 5 سرویس خواب دونفره جذاب بالسا;

دیدگاهتان را بنویسید