کالای خواب چیست و شامل چه مواردی می‌شود؟

کالا خواب چیست؟

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بعضی روزها علی‌رغم خواب طولانی شبانه، خستگی زیادی را احساس کنید اما ندانید که دلیل اصلی آن چیست! به طور معمول افرادی که خواب شبانه‌ی مناسبی نداشته باشند، طی روزهای بعد به علت عدم ریکاوری مناسب ممکن است خستگی و بی‌حالی مفرطی را تجربه کنند. اگر شما هم این تجربه‌ی آزار دهنده را داشته‌اید، لازم است که حتما به فکر کیفیت خواب خود و خرید کالای خواب باشید. یا شاید در این میان برای‌تان پیش آمده که بهترین کالای خواب را از کجا بخریم یا اصلا کالای خواب چیست؟ در این مطلب قصد داریم در نقش راهنمای خرید کالای خواب نکاتی را به شما بگوییم توجه به آن قبل از تصمیم برای تهیه انواع کالای و وسایل خواب خالی از لطف نیست. تا پایان همراه ما باشید.

راهنمای خرید کالای خواب مناسب

راهنمای خرید کالای خواب

همان طور که می‌دانید خواب عامل بسیار پررنگی در تعیین سلامت جسم و ذهن شماست.به همین دلیل باید خرید کالای خواب نیز اهمیت ویژه‌ای داد. اگر به این مقوله کم‌توجهی کنید، می‌تواند شما را با مشکلات متعددی روبرو کند. بی‌خوابی یا بدخوابی علاوه بر تاثیر بر خلق و خو و سلامت شما ممکن است عملکرد حافظه و تمرکز شما را نیز با خلل مواجه کند. بنابراین برای داشتن خوابی آرام و با کیفیت، انواع وسایل خواب مناسبی را باید در اختیار داشته باشید، از جمله‌ی این وسایل می‌توان به پتو، بالشت، تشک، روتختی و غیره اشاره کرد. همچنین اگر قصد خرید سرویس خواب را دارید، بهتر است یک نگاهی به مطلب سرویس خواب چیست داشته باشد.

متاسفانه اکثر مردم ایران به کالای خواب خود توجهی ندارند و برای خوابیدن فقط به یک پتو و بالش اکتفا می کنند. بنابراین لازم است که به این فاکتور بسیار تاثیر گذار در زندگی خود توجه کنید. ما در بالسا تلاش می‌کنیم که کالای خواب با کیفیتی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم و با ارائه‌ی تمامی توضیحات و راهنمایی‌ها شما را در انتخاب لوازم خواب مناسب راهنمایی کنیم. اما لوازم خواب چیست؟ در ادامه درمورد این موضوع به‌صورت کامل گپ خواهیم زد و با انواع لوازم خواب نیز آشنا می‌شویم، ضمن اینکه به عنوان راهنمای خرید کالای خواب به شما اطلاعات مفیدی را در این مورد خواهیم با همراه باشید.

مقاله پیشنهادی: تاثیر کالای خواب بر کیفیت خواب

تشک مناسب کالای خواب مناسب

 کالای خواب چیست؟

کالای خواب چیست (لوازم خواب چیست) و شامل چه مواردی می شود؟ کالای خواب مجموعه‌ای از لوازمی است که برای داشتن خواب راحت و کافی مورد نیاز هستند. انواع کالای خواب شامل لوازم متعددی از جمله بالش، پتو، لحاف، تشک، روتختی و ملحفه می‌شوند، که در ادامه  هر کدام از این کالاها را به تفصیل معرفی می‌کنیم.

همان طور که شما نیز می‌دانید پتو، لحاف و روتختی از جمله لوازمی هستند که بیشتر در فصول سرد و برای گرم نگه داشتن بدن ما در هنگام خواب استفاده می‌شوند. نکته‌ی حائز اهمیت این است که باید در انتخاب این رواندازها دقت کافی را داشته باشید، زیرا بعضی از افراد برای داشتن یک خواب راحت نیاز به رواندازی سنگین دارند و در مقابل عده‌ای دیگر در صورتی خواب راحتی را تجربه خواهند کرد که رواندازی سبک و نازک تر داشته باشند. پس در انتخاب بین موارد ذکر شده حتما به جزئیات دقت کن.

بالش و تشک از پر اهمیت ترین لوازم خوابی هستند که بیشترین میزان حساسیت و دقت را در پروسه‌ی انتخاب نیاز دارند، زیرا بیشترین نقش را در نحوه‌ی قرارگیری گردن و ستون مهره‌ها بر عهده دارند. بنابراین باید کالایی انتخاب شود که باعث قرار گیری مهره‌ها و گردن در یک راستا و در نرمال ترین وضعیت ممکن بشود. در غیر این صورت صبح با احساس درد در گردن و کمر از خواب بیدار خواهید شد. اگر بسیاری از روزها با این مشکل مواجه می‌شوید نیاز است که نسبت به تعویض بالش و پتوی خود اقدام کنید.

مزایای کالای خواب

همان طور که در بالا گفته شد، برای داشتن یک خواب شیرین و پر از آرامش در ابتدا باید سرویس خواب دو نفره یا یک نفره و بعد لوازم خواب خود را بررسی کنید و در صورت نارضایتی از روند خواب در سریعترین زمان برای تغییر آن‌ها اقدام کنید. یکی از مزیت‌های جالب توجه کالای خواب بالسا این است که این کالاها بر اساس معیارهای طبی و فیزیکی افراد توسط متخصصین این حوزه طراحی می‌شوند. در طراحی آن‌ها نهایت دقت و ریزه کاری برای قرارگیری بدن در حالت نرمال در نظر گرفته می‌شود، بنابراین استفاده از این کالاها برای افرادی که از مشکلات آرتروز، درد گردن و ستون فقرات رنج می‌برند ضروری است، زیرا علاوه بر تسکین درد در ساعات شبانه، به بهبود آن‌ها نیز کمک می‌کنند.

مزیت دیگر کالای خواب مجموعه‌ی ما این است که لوازم مدنظر برای افراد مختلف و سنین متفاوت طراحی شده‌اند. به عنوان مثال اگر به جنس پارچه و منسوجات خاصی حساسیت دارید می‌توانید از محصولات ضد حساسیت مجموعه استفاده کنید. همچنین این محصولات با پوست لطیف کودکان نیز سازگاری دارند، در نتیجه با خیال راحت می‌توانید از این لوازم برای فرزند دلبند خود در کنار یک سرویس خواب نوزاد مناسب استفاده کنید. فراموش نکنید که ما به تمام جزئیات برای ارائه‌ی خوابی راحت به شما توجه کرده‌ایم، پس به جزئیات دقت کن.

انواع وسایل خواب

 

انواع کالای خواب در بالسا

ما در بالسا حتی تنوع سلیقه‌ی شما را نیز مدنظر قرار داده‌ایم، شما می‌توانید مطابق با سلیقه و دکوراسیون منزل خود محصولات متنوعی را از مجموعه‌ی ما انتخاب کنید و زیبایی دو چندانی به اتاق خواب خود ببخشید. زیبایی و ظرافت طراحی و دوخت محصولات آنقدر چشم نواز هستند که علاوه بر هدیه کردن خوابی عمیق و آرام به شب‌های شما، روح شما را نیز جلا می‌بخشند. چه قصد خرید بالش طبی داشته باشید چه قصد خرید تشک طبی دونفره و تشک طبی یک نفره داشته باشید و همینطور در زمان خرید روتختی کارشناسان ما در تمامی مراحل کمک حال و مشاور شما خواهند بود.

مزیت بالسا در این است که کارشناسان ما با ارائه‌ی مشاوره‌ی کاملا رایگان به مراجعه کنندگان و تلفنی، اطلاعات بسیار جامعی را بعنوان راهنمای خرید کالای خواب به شما ارائه می‌دهند و در عین حال با ضمانت ۱۸ ماهه‌ی محصولات اصول مشتری مداری را به نحو احسن به جای می‌آورند.

کالای خواب مناسب شما

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی را مورد اینکه اصلا کالای خواب چیست به شما بدهیم و با انواع آن شما را آشنا کنیم. از آنجایی که ساعات زیادی از روز را در خواب سپری می‌کنیم، نباید از اهمیت این نعمت با ارزش غافل شویم. بسیارند کسانی که با مشکلات بی‌خوابی یا نداشتن خواب باکیفیت روبه‌رو هستند، اگر به سلامت جسمی، رژیم غذایی و ورزش خود اهمیت می‌دهید در نظر داشته باشید که فاکتور اول برای رسیدن به سلامت جسمی مدنظرتان خواب است. بر اساس مستندات بسیاری که پزشکان ارائه داده‌اند، اگر این فاکتور را از دست بدهید چرخه‌ی تندرستی را با مشکلی بزرگ و جبران ناپذیر روبرو کرده‌اید.  برای همین نیز شعار ما این است که به جزییات دقت کن.

2 مزیت انواع کالای خواب بالسا

در این مطلب سعی کردیم بعنوان راهنمای خرید کالای خواب (راهنمای خرید انواع لوازم خواب) به شما اطلاعات مهمی درمورد این خرید بدهیم و شما را با انواع کالای خواب ( انواع وسایل خواب ) آشنا کنیم. و مسئولانه تلاش می‌کنیم که محصول مناسب تیپ شخصیتی خود را انتخاب کنید. می‌توانید با آسودگی خاطر ما را در انتخاب کالای خواب خود سهیم بدانید. علاوه بر این مجموعه‌ی ما محصولات خود را با ضمانت ۱۸ ماهه ارائه می‌کند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در سریع ترین زمان اقدامات و پیگیری‌های لازم انجام شود. شما می‌توانید تولیدات لاکچری و با کیفیت بالسا از قبیل بالش، تشک و روتختی را با زیباترین طراحی خریداری نمایید.

شما می‌توانید برای مشاهده‌ی انواع محصولات به همراه توضیحات کامل به صفحه محصولا ما مراجعه کنید و یا اگر تمایل دارید که برای انتخاب راحت تر، از محصولات ما دیدن کنید می‌توانید به شعب فعال در تهران (ایران مال، سعادت آباد، پاسداران و…) و شعب فعال در شهرستان‌ها مراجعه کنید تا همکاران ما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه کنند. برای مشاهده‌ی آدرس شعب به صفحه نمایندگی‌های بالسا مراجعه کنید.

سوالات متداول

کالای خواب چیست؟

به تمام لوازم و وسایلی که علاوه بر شیرین‌تر کردن خواب شما، باعث حفظ سلامتی‌تان می‌شود کالای خواب می‌گویند. مانند بالش و تشک یا روتختی

2 مزیت انواع لوازم خواب بالسا چیست؟

داشتن گارانتی 18 ماهه و مشاوره رایگان 2 تا از مزایای خرید از این شرکت است.

انواع وسایل خواب بالسا را از کجا تهیه کنیم؟

بالسا در تهران و اکثر شهرهای ایران مانند تبریز، اصفهان، شیراز و …  دارای نمایندگی است. برای آگاهی از تمامی شعب بالسا در ایران به صفحه نمایندگی ها مراجعه کنید یا با تماس بگیرید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو