نکات و راهنمای خرید میز لپتاپ و کامپیوتر

میز لپتاپ بالسا

در روزهایی به سر می‌بریم که کامپیوتر و لپ تاپ خیلی بیش‌تر از قبل برای همه کاربرد دارند و ساعت‌های زیادی از عمر اکثر انسان‌ها پشت میز کامپیوتر می‌گذرد به همین دلیل در بالسا تصمیم گرفتیم تا شما را با دقیق‌ترین و بهترین نکات خرید میز لپتاپ و کامپیوتر از طریق یک مقاله جامع آشنا کنیم. اگر در فکر خرید میز تحریر مناسب کامپیوتر و لپ تاپ هستید، با مطالعه راهنمای خرید میز لپتاپ پیش از اقدام به خرید و پرداخت پول، می‌توانید به اطلاعات کاربردی و لازمی مانند ابعاد استاندارد میز کامپیوتر آگاه شوید و خریدی حرفه‌ای‌تر و سودمندتر را تجربه کنید.

هنگام خرید میز کامپیوتر و لپ تاپ به چه نکاتی باید توجه کنم؟

در این بخش از راهنمای خرید میز کامپیوتر شما به‌صورت کامل با تک تک مولفه‌ها و عوامل تاثیرگذار در خرید انواع میز لپ تاپ و کامیپوتر آشنا خواهید شد.

۱. محاسبه ابعاد و اندازه میز لپتاپ و کامپیوتر

اگر شما هم موافق باشید، دانستن ابعاد میز لپ تاپ یا کامپیوتر باید ابتدایی‌ترین اطلاعاتی باشد که ما برای دانستن آن پیش از خرید باید اقدام کنیم. ابتدا اندازه دقیق آن فضای خالی که برای میز کامیپوتر و لپ تاپ در نظر گرفتید را اندازه بگیرید تا در زمان انتخاب میز چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری دچار سردرگمی و شَک نباشید که آیا میز جای می‌گیرد یا فضا کم است.

مطلب پیشنهادی: ابعاد استاندارد میز تحریر یا میز کامپیوتر

راهنمای خرید میز لپتاپ

۲. بررسی کردن صحت و درستی ابعاد استاندارد میز کامپیوتر

حتما پیش از خرید با چند نفر که آگاه به این علم هستند، مشورت کنید که برای استفاده طولانی مدت، ابعاد و اندازه میز لپ تاپ و کامپیوتر باید چقدر باشد تا کمترین ضرر و هزینه را برای خودتان ایجاد کند. گاهی اوقات یک میز کوچک می‌تواند انقدر اذیت کننده باشد که در طولانی مدت باعث بی‌حوصلگی و کم شدت علاقه به ادامه کار شود. بنابراین اهمیت دادن به ریزترین جزئیات هم مهم است.

۳. تخمین ارتفاع میز لپ تاپ و کامیپوتر با ارتفاع قد کاربر

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید پیش از پرداخت پول انجام دهید، این است که حتما ارتفاع میز را چک کنید و در صورتی که میز را به صورت حضوری نمی‌خرید، از طریق آزمون و خطا با میزهای هم ارتفاع بررسی کنید که شما در آینده قرار است با چه ارتفاعی از سطح میز روبه‌رو شوید و زاویه‌‌ای که با سیستم پیدا می‌کنید به چه شکلی است. در صورتیکه تنها از ابعاد طولی میز یا طراحی آن خوشتان آمده باشد، اما ارتفاع میز برای شما ضرر داشته باشد، نباید برای انتخاب آن عجله کنید. در حقیقت در این بخش لازم است بدانید که میزان اهمیت استفاده از میز تحریر برای دانش آموزان خیلی بیش‌تر از سایر افرادی است که در سن رشد قرار ندارند یا شکل استخوان‌های آن‌ها سریع تغییر نمی‌کند و کمتر دچار انحنا نافرم ستون فقرات می‌شوند.

قصد استفاده از میز تحریر را در کدام قسمت از فضای مد نظر دارید؟

یکی از مهم‌ترین نکات خرید میز لپتاپ و کامپیوتر این است که شما پیش از خرید، دقیقا در نظر گرفته باشید که می‌خواهید میز را کجا قرار دهید. علاوه‌بر محل کارها، نحوه قرار گیری میز تحریر در فضاهایی مانند خانه هم بسیار مهم است. اگر به هر دلیلی احساس می‌کنید که فضای کافی برای قرار دادن میز تحریر ندارید، برای مثال خرید سرویس خواب نوجوان باعث شده تا در اتاق فرزندتان دیگر فضای کافی برای قرار دادن میز لپتاپ و کامپیوتر نباشد، در این زمان می‌توانید به جای انتخاب خرید هیچ چیز یا خرید میزی که نتوانید به راحتی پشت آن بنشیند و استفاده کنید، باید به سمت خرید میزهای کوچک و قابل جابه‌جایی بروید. تعدادی از میزهای تحریر هستند که به پایه‌های جمع شونده مجهز شده‌اند و به شما اجازه می‌دهند تا به دلیل ابعاد و قابلیت جابه‌جایی از آن‌ها در شرایطی این چنینی استفاده کنید و خود را از ضررهای قرار دادن لپ تاپ روی زمین و فرش نجات دهید. استفاده از میزهای متحرک لپ تاپ هنور به اندازه میزهای ثابت رایج و پرطرفدار نیست، اما راه حل خوبی است که نباید آن را به طور کامل کنار گذاشت.

قیمت میز کامپیوتر و لپ تاپ

گاهی اوقات پیش می‌آید که هزینه سفارش طراحی و ساخت یک میز تحریر از خرید میز آماده آن کمتر می‌شود یا برای مثال میز تحریری که در کنار سرویس خواب یک نفره ارائه می‌شود، علاوه‌بر زیبایی و شکل بخشیدن به فضا باعث کاهش هزینه هم می‌شود و در مجموع پکیج مقرون به صرفه‌تری از سمت فروشنده تحویل شما می‌شود و در این میان کاربر هم بسیار راضی‌تر است و فضای اتاق هم در حالت ست شدن لوازم بسیار بزرگ‌تر و دلبازتر به چشم می‌آید به همین دلیل گاهی اوقات خرید ست میز تحریر و تخت خواب از تمام گزینه‌های موجود برای یک فضا بهتر است.

مطلب پیشنهادی: ایده‌های خلاقانه تزیین میز تحریر دخترانه و پسرانه

میزهای لاکچری لپتاپ و کامپیوتر

آیا در خرید میز لپتاپ با میز کامیپوتر تفاوتی وجود دارد؟

اگر شما برای قرار دادن کامپیوتر و لپتاپ از میز تحریر استفاده می‌کنید، پس نیازی نیست که هنگام خرید به تفاوت کامیپوتر و لپ تاپ فکر کنید زیرا این دو سیستم در حد ابعاد با یک دیگر تفاوت دارند و معمولا خرید یک میز تحریر استاندارد برای هرکدام از آن‌ها باعث ایجاد مشکل در آینده نمی‌شود و شما را مجبور به خرید میز دیگری نمی‌کند، اما اگر تنها برای لپ تاپی که دائما قصد جابه‌جایی آن را دارید، به فکر خرید میز لپتاپ هستید، استانداردترین راهنمای خرید میز لپتاپ به شما این نکته را یادآوری می‌کند که می‌توانید با هزینه کمتر برای خرید یک میز تاشو یا کوچک اقدام کنید، حتی می‌توانید روی زمین بنشینید و با استفاده از میزهای کوچک جمع‌جوری که برای لپ تاپ به فروش می‌رسد، تا ساعت‌ها از سیستم خود استفاده کنید. نکته اینجاست که کامپیوترها هیچوقت کوچک نیستند و حداقل مانیتور و کیس را دربردارند. حتی اگر از کامیپوتر آل این وان هم استفاده کنید (سیستمی که مانند مانیتور کامپیوتر است و به کیس نیاز ندارد) باز هم نیاز به میزی با ارتفاع بیشتر و مستحکم‌تر از میزهای کوچک و تاشو دارید.

در مجموع میزهای لپ تاپ در مواردی مانند طراحی، ابعاد و قیمت با میزهای کامپیوتر تفاوت دارند.

انواع میز لپتاپ

  • میز با طرح مستطیل و ابعاد بزرگ
  • میز به شکل حرف L
  • میز با طرح حرف U
  • میز تاشو، میز جمع و جور، میز کم جا
  • میز متصل به دیوار

انواع میز لپ تاپ و کامیپوتر در بالسا

در این بخش ما قصد داریم تا شما را با بهترین مدل‌های موجود در بازار آشنا کنیم. بالسا در زمینه طراحی میز تحریر و میز لپ تاپ به فکر ارائه بهترین‌ها است.

میز تحریر آگرین + کابین بالای میز

این میز تحریر طراحی مینیمال و ساده‌‌ای دارد که از بزرگ‌ترین مزیت‌هایش می‌توان به کابین بالای میز یا همان شلف دیواری اشاره کرد. شما می‌توانید علاوه‌بر قرار دادن کامپیوتر و لپ تاپ روی میز، در قسمت بالایی هم جزوه‌ها و سایر وسایل مربوطه را به راحتی جای دهید. در صورتیکه قصد دارید تا از میز تحریر ست با دکور اتاق خواب استفاده کنید، خرید میز تحریر آگرین از بالسا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

میز تحریر الگانت (میز کلاسیک MT) بالسا

یکی از شکیل‌ترین میز لپتاپ‌هایی که به صورت کلاسیک طراحی شده‌اند، میز تحریر مدل الگانت است. مدل صندلی و طراحی لبه‌های این میز تحریر با سایر میزهای موجود در بازار متفاوت است و چیدن آن در اتاق باعث می‌شود تا فضای اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد؛ همچنین با سرویس خواب رنگ روشن هم ست می‌شود. خرید میز تحریر الگانت بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که هم در عین واحد قصد استفاده از یک میز تحریر با ابعاد معمولی و نه چندان بزرگ را دارند و هم دارای سرویس خواب با همین توناژ رنگی هستند.

نکات خرید میز لپتاپ و کامپیوتر

میز تحریر پرنسس

میز تحریر پرنسس از بالسا بهترین میز کامپیوتر و لپ تاپی است که شما می‌توانید برای خودتان یا فرزندتان تهیه کنید. این میز تحریر برای مطالعه کردن و کار با لپتاپ و کامپیوتر طراحی شده و دارای کمد و کشوهای جای داری است. سبک طراحی میز تحریر پرنسس نئو کلاسیک است و رنگ بدنه آن به راحتی با سرویس خواب ست می‌شود.

بیشتر کسانی به سمت خرید میز تحریر پرنسس بالسا می‌آیند که قصد خرید یک میز تحریر با تمامی امکانات مربوطه را دارند و قرار است ساعت‌ها و روزهای زیادی به مطالعه و تحقیق با لپ تاپ بپردازند.

میز تحریر دیاموند

یکی از ساده‌ترین و مینیمال‌ترین طراحی‌ها در میز تحریر دیاموند به کار رفته است. این میز دارای 5 کشو مناسب نگهداری وسایل است که استفاده از آن به تمامی سنین پیشنهاد می‌شود. خرید میز تحریر دیاموند باعث می‌شود تا همه دوست داشته باشند که پشت آن نشسته و ساعت‌ها به کار با لپ تاپ و کامیپوتر بپردازند.

میز تحریر فراری

یکی از مهم‌ترین نکات خرید میز لپتاپ و کامپیوتر برای سنین نوجوانی این است که میز تحریر تا جایی که می‌شود با بقیه لوازم اتاق خواب ست باشد یا طراحی متفاوت و به روزی داشته باشد. از همین جهت میز تحریر فراری با توجه به طراحی و رنگ متفاوتی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای نوجوانان باشد.

با ما بهترین میز تحریر را انتخاب کنید

این روزها شاید درصد دیدنه شدن کتاب در دست آدم‌ها کمتر شده باشد؛ اما استفاده از میز تحریر برای استفاده از لپ تاپ و کامیپوتر روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل ما در بالسا تصمیم گرفتیم تا در ابتدا شما را با عوامل موثر بر انتخاب شدن بهترین میزهای تحریر و میز لپ تاپ و کامپیوتر آشنا کنیم؛ سپس تعدادی از بهترین مدل‌های بالسا را پیشنهاد دهیم. اگر شما تجربه خریدی از بالسا دارید یا میز تحریر و میز لپ تاپ خریده‌اید، خوشحال می‌شویم تا نظرات خود را با نوشتن در قسمت دیدگاه با مت و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید