راهنمای خرید سرویس خواب عروس و نکات طلایی آن

راهنمای خرید سرویس خواب عروس

خریدخرید سرویس خواب عروس جزو مهم‎ترین خرید‎های جهیزیه حتی قبل از خرید خرید لیست کالای خواب عروس به حساب می‎آید، زیرا علاوه بر آن که طول عمر سرویس خواب اهمیت بسیار زیادی دارد، زیبا بودن دکوراسیون اتاق خواب عروس و داماد هم رابطه بسیار مستقیمی بر مدل سرویس خواب و چیدمان آن دارد و یک انتخاب مناسب و هوشمندانه در انتخاب سرویس خواب، می‎تواند جهیزیه عروس را بسیار چشمگیر و با شکوه کند. اما نگران نباشید ما با راهنمای خرید سرویس خواب عروس و نکات اساسی آن اینجا هستیم تا در این مسیر به شما کمک کنیم.

سرویس خواب عروس شامل چه چیزهایی هست؟

در ابتدای راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس و داماد به اجزا اساسی آن می‎پردازیم.

سرویس خواب جهیزیه شامل: تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی، میز آرایش همراه آینه قدی اتاق و صندلی، دراور لباس، تشک و روتختی است. تمامی این موارد شامل سرویس خواب می‌باشد. اما شما می‎توانید طبق سلیقه خود هر یک از آن‎هایی که نیاز ندارید را حذف کنید.

راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس

نکات طلایی خرید سرویس خواب عروس

پس از معرفی اجزا سرویس خواب و قبل از خرید سرویس خواب، بایستی نکات طلایی خرید سرویس خواب عروس را هم، با هم بررسی کنیم. این نکات عبارتند از:

جنس سرویس خواب عروس

سرویس خواب‎های موجود در بازار از جنس‎های چوب، فلز، ملامین، ام دی اف هستند. که میتوانیم بگوییم در بین تمام این‎ها سرویس خواب فلزی از همه خوش قیمت‎تر و سرویس خواب چوبی گران قیمت‎تر است.

سرویس خواب‎های فلزی همانطور که از اسمش مشخص هست تماما از آهن تولید می‎شوند و خب مشخصا ظرافت و زیبایی کمتری دارند. اما بر خلاف ظاهرشان، آنها طول عمر بسیار بالاتری دارند و بخاطر قیمت مناسب‎شان برای افرادی که می‎خواهند کمتر هزینه کنند مناسب است. با تمام این گفته ها از طرفی قیمت سرویس خواب‎های چوبی هم بسیار زیاد است پس عده‎ی زیادی استقبال شدیدی نسبت به سرویس خواب‎های با جنس‌ ام‌دی‌اف، چوبی و ملامینه کردند. البته باید در نظر داشته باشیم که هر یک از این اجناس مزایا و معایب خودش را نیز دارد.

سرویس‎های با جنس ملامین، با قرارگیری در معرض رطوبت و یا آب، کارایی خود را به سرعت از دست می‎دهند اما سرویس خواب چوب و ام دی اف این مشکل را ندارند. این نوع سرویس خواب‎ها به طبع از کیفیت و کارایی بالاتری نسبت به سرویس خواب ملامین و فلزی برخوردار است. در سرویس خواب‎های چوب بیشتر از چوب‎های راش، گردو، گرجستان و دیگر چوب‎های گرانبها و کمیاب استفاده می‎شود. ما در نکات طلایی خرید سرویس خواب عروس پیشنهاد می‎کنیم که اگر هزینه سرویس خواب برایتان اهمیتی ندارد و با آن مشکلی ندارید برای سرویس خواب جهیزیه عروس خود از جنس‎های چوبی خریداری کنید.

کالای اتاق عروس

رنگ و طرح سرویس خواب

طراحی سرویس خواب که شاید کمتر به آن توجه می‎شود یک المان اساسی در خرید سرویس خواب است. طراحی سرویس خواب فقط محدود به زیبایی و ظاهر آن نمی‎شود. در کنار زیبایی باید آرامش را برای شما به ارمغان بیاورد. می‎توانیم بگوییم سرویس خواب‎هایی که با چوب گردو، راش و گرجستان تولید شده‎اند جزو یونیک ترین سرویس خواب‎های موجود در بازار هستند.چراکه نقش و طرح‎های بر آن‎ها نقش بسته که فقط از دست هنرمندان حرفه‎ای ایرانی بر می‎آید.

ما در راهنمای خرید سرویس خواب عروس به شما پیشنهاد میکنیم که می توانید به دو شیوه رنگ سرویس خواب خود را انتخاب کنید. روش اول این است که از رنگ‌های هم‌خانواده و هم گروه استفاده کنید. به این گونه که رنگ انتخابی با رنگ اکسسوری‌های داخل اتاق هم‎خوانی داشته باشد. روش دوم استفاده از رنگ‎های متفاوت و متضاد است که در این روش هم شما می‎توانید از ترکیب رنگ‎های تیره و روشن استفاده کنید. همچون سفید و سیاه.

سرویس اتاق عروس

جدیدترین مدل سرویس خواب عروس و داماد

یکی از جدیدترین سرویس خواب‌های بالسا سرویس خواب رنزو است که در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین سرویس خواب‌های بالسا تبدیل شده است. اگر به دنبال خرید سرویس دونفره هستید، می‌توانید این مدل را در نظر داشته باشید. چرا که این سرویس خواب رنگ لوکس و روشنی دارد و سبک کلاسیک آن به خاص بودن این مدل افزوده است. سرویس خواب رنزو تمامی اقلام مورد نیاز یک زوج را دارد و از آن جایی که در طراحی آن نکات ظریفی رعایت شده، می‌تواند سرویس خوابی ماندگار باشد.
اگر به سبک نئوکلاسیک علاقه بیشتری دارید، سرویس خواب بلوط هم می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای سرویس خواب عروس و داماد باشد. سرویس خواب دو نفره بلوط بالسا با رنگ چوبش به اتاق عروس حس سرزندگی را تزریق می‌کند و می‌تواند به عنوان سرویس خواب عروس و داماد به کار برود. رنگ بالشتک سر تخت این سرویس خواب هم رنگ روشنی دارد که به تازگی با محیط هماهنگ می‌شود و می‌تواند در کنار گلدان‌های آپارتمانی فضایی وصف نشدنی ایجاد کند.

مقاله پیشنهادی: انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

تشک سرویس خواب عروس

چه کسی می‌تواند منکر این شود که تشک‎ها مهم‎ترین بخش یک سرویس خواب و تخت خواب هستند؟ ما پیشنهاد میکنیم که تشکی که برای تخت خود انتخاب می‎کنید طبی باشد و یا در غیر این صورت حتما استانداردهای لازم را داشته باشد تا در طولانی مدت باعث آسیب دیدگی بدن شما نشود. اگر به مشکلات دیسک و کمر درد دچار هستید حتما از پزشکتان بخواهید که یک تشک طبی مناسب شما معرفی کند. بهترین تشک برای سرویس خواب عروس و یا هر سرویس خواب دیگری باید به گونه‎ای باشد که بیشتر از 7 سانتی متر فرو نرود.  شما می‎توانید برای اطمینان از خرید انگشتان خود را به داخل تشک فرو کنید و این امر را تست کنید.

تخت خواب،سرویس خواب عروس

در هنگام خرید تخت، سرویس خواب عروس حتما به پایه های آن توجه کنید. به غیر از پایه‎ها و چهارچوب، ارتفاع و کفی تخت بخش مهمی از تخت هستند که باید توجه بسیار زیادی به آن‎ها کرد. در برخی موارد زیبایی بیش از اندازه در طراحی پایه های تخت  باعث سنگین وزن شدن تخت می‎شود و باعث سختی در جا به جایی تخت می‎شود.

چهارچوب تخت خواب قلب تپنده کیفیت یک تخت خواب است. هرچه چهارچوب با دوام‎تر و با طول عمر بیشتری باشد تخت نیز همانگونه می‎شود.

ما در راهنمای کامل خرید سرویس خواب عروس پیشنهاد میکنیم که در هنگام خرید تخت خواب عروس، به ارتفاع تخت توجه زیادی داشته باشید. اما چگونه ارتفاع مناسب تخت را پیدا کنیم؟ ابتدا روی لبه تخت بشینید و پای خود را روی زمین بگذارید اگر زانویتان زاویه‎ای بین 10 ال 15 درجه در سطح افقی داشت بدانید که در ارتفاع استانداردی قرار دارید.

آخرین بخش مهم تخت خواب، جک آن است. تخت‎ها در دو نوع جک‎دار و بدون جک تولید می‎شوند. از نظر قیمتی جک‎دارها گران قیمت تر از بدون جک‎ها هستند. اما بدانید که این هزینه بی دلیل نیست زیرا که راحتی بیشتری را برای شما به ارمغان می‎آورند.

مقاله پیشنهادی: دکوراسیون اتاق خواب عروس

ابعاد و اندازه سرویس خواب عروس

آن‎هایی که از علم فنگشویی آگاهی دارند می‎دانند که در خرید سرویس خواب عروس، باید از تخت‎هایی که کشوهای با ارتفاع کم دارند خودداری کنند. قانون فنگشویی می‎گوید وجود تخته چوبی و محکم در تخت خوابی که کمی از زمین فاصله دارد تا جریان هوا به راحتی از آن عبور کند بهترین گزینه است. تخت خوابی را برای سرویس خواب عروس خود انتخاب کنید که تا 40 سانتی متر ارتفاع داشته باشد، چرا که برای مرتب کردن رو تختی و یا حتی نشست و برخواست کردن به شما آسیبی وارد نمی‎کند. پیشنهاد می‌کنیم که تخت خواب سنگین و پر وزنی را هم خریداری نکنید. عرض تخت خواب عروس باید 160 سانتی متر باشد.

سرویس عروس

روتختی و ملحفه مناسب سرویس عروس

روتختی و یا ملحفه از اصلی ترین بخش‎های سرویس خواب عروس و  سرویس خواب نوزاد یا انواع دیگر سرویس های خواب هستند. انتخاب یک روتختی مناسب شما را یک قدم به خوابی آرام و عمیق نزدیک می‎کند. ما پیشنهاد می‎کنیم که حداقل یک دست ملحفه سفید برای خود خریداری کنید زیرا رنگ سفید آرامش را برای شنما به ارمغان می‎آورد. ما در راهنمای خرید سرویس خواب پیشنهاد می‎کنیم که قبل از خرید سرویس خواب خود رنگ ملحفه را انتخاب کنید و یا حتی خریداری کنید. در غیر این صورت ممکن است که مجبور به خرید رو تختی بشوید که طبق سلیقه شما نیست.

کلام آخر

خرید جهیزیه با تمام جذابیت هایی که دارد اما اضطراب‌ها نگرانی‌هایی را با خود به همراه می‎آورد. سرویس خواب عروس نیز یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش‎های جهیزیه عروس می‎باشد. در بالا نکات اصلی را برای انتخاب سرویس خواب عروس بیان کرده‎ایم که با در نظر گرفتن آن‎ها می‎توانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

حال که به پایان راهنمای خرید سرویس خواب عروس رسیدیم به شما پیشنهاد میکنم که به سایت بالسا و سرویس خواب‎های دونفره سری بزنید، شما میتوانید حتی به صورت تلفنی برای خرید سرویس خواب خود به صورت رایگان با متخصصین بالسا مشورت بگیرید.

مطلب پیشنهادی: اسباب کشی سرویس خواب

سوالات متداول

  1. برای عروس سرویس خواب مدرن بخریم با سلطنتی؟
    اگر دکوراسیونی مدرن دارید، سرویس خواب مدرن و اگر فضای خانه شما سلطنتی است سرویس خواب سلطنتی انتخاب کنید.
  2. سرویس خواب عروس را از کجا بخرم؟
    برای خرید سرویس خواب عروس میتوانید به شعب متعدد بالسا در سراسر کشور مراجعه و سرویس خواب عروس خود را با تنوع و کیفیت بالا خریداری کنید.
  3. قیمت سرویس خواب عروس چند است؟
    جنس، مدل، وزن و نوع برش سرویس خواب و حتی طرح آن از عواملی هستند که روی قیمت سرویس خواب تاثیر می‎گذراند. اما در هر صورت بدانید که سرویس خواب چوبی قیمت بالاتری نسبت به سرویس خواب فلزی دارد.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید