بهترین ایده خرید هدیه برای نوزاد

سرویس خواب نوزاد

خرید برای نوزاد یکی از لذت بخش‌ترین خریدهایی است که هر کس می‌تواند در طول زندگی‌اش تجربه کند. از اسباب بازی گرفته تا کمد لباس و سیسمونی؛ در این مقاله از بالسا قصد داریم تا شما را با انواع ایده خرید کادو برای نوزاد آشنا کنیم.

ایده خرید هدیه برای نوزاد

از آنجایی که نوزادهای عزیز یک سری نیازهای یکسان و رایج دارند، احتمالا خرید هدیه برای آن‌‌ها کار سختی نیست و تنها لازم است تا از ایده‌ها کمک بگیرید، تا بتوانید بهترین خرید هدیه برای نوزاد مد نظر را تجربه کنید.

برای مثال برای خرید هدیه برای نوزاد می‌توانید به سراغ سرویس خواب نوزاد بروید. اگر نسبت نزدیکی با نوزاد عزیز دارید و برایتان مهم است که با خرید هدیه بتوانید بهترین کمک را به مادر و پدر نوزاد داشته باشید، پس چه بهتر که برای نوزاد سرویس خواب یا تخت خواب خریداری کنید، همچنین شما در این راستا می‌توانید از راهنمای خرید سیسمونی نوزاد هم استفاده کنید تا اگر در فکر هستید که بهترین سیسمونی را برای نوزاد متولد شده، خریداری کنید، بتوانید خریدهایی مطمئن را تجربه کنید.

بهترین ایده خرید کادو برای نوزاد

  • لباس نوزادی
  • آویز تخت
  • تخت های فانتزی مثل مدل ماشین یا مدل های دخترانه
  • میز تعویض نوزاد
  • کمد لباس نوزاد
  • کمد طبقه بندی شده برای اسباب بازی
  • صندلی خودرو
  • روتختی و رختخواب

اولین و آسان ترین ایده خرید برای نوزاد، خرید لباس نوزادی

در میان انواع لوازمی که نوزاد و والدینش به آن احتیاج دارند، لباس نوزادی اولین و آسان‌ترین نیاز نوزاد است. نوزادها توانایی بیان نیاز خود را ندارند و در طول روز ممکن است چندین بار لباس خود را کثیف کنند، همچنین انسان در دوران نوزادی‌اش بالاترین میزان سرعت رشد را دارد، به همین دلیل والدین مجبور هستند تا به صورت مداوم مشغول خرید لباس باشند چون نوزادها تغییرهای زیادی در زمینه سایز دارند، بنابراین اگر شما قصد دارید تا برای فرزند تازه متولد شده‌ای خرید کنید، پس چه بهتر که از لباس به عنوان هدیه استفاده کنید. این روزها دیگر انواع لباس‌های نوزادی دارای سایزهای دقیق هستند و شما می‌توانید با توجه به ماه تولد نوزاد برای او خریدی کاربردی را داشته باشید.

لباس نوزادی

برای سرگرمی نوزاد از آویز تخت غافل نشوید

یکی از بهترین خریدهایی که می‌توانید برای نوزاد داشته باشید، خرید وسیله‌ای است که او را در زمان بیداری سرگرم کند و باعث آرامش ذهن او شود، همچنین بتواند به خواب او هم کمک کند.

آویزهای تخت وسایلی هستند که با تناسب به سن کودک مدل‌ها و اندازه‌های متفاوتی دارند و در طرح‌های گوناگونی هم راهی بازار شده‌اند که شما می‌توانید با خرید آن‌ها برای نوزاد به آرامش هنگام خواب و سرگرمی هنگام بیداری او بهترین کمک را کرده باشید.

تخت فانتزی مثل مدل ماشین یا مدل کالسکه

به طور قطع پیش از بدنیا آمدن نوزاد، والدین آن ذوق زیادی برای چیدن اتاق خواب و خرید لوازم دارند. یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین لوازمی که باید در اتاق هر نوزادی پیش از تولد چیده شده باشد، تخت خواب است که در سال‌های اخیر تخت خواب‌های فانتزی زیادی با طرح‌های مختلف دخترانه و پسرانه راهی بازار شده‌اند. برای دخترها اغلب از طرح کالسکه و تخت‌های سلطنتی و برای پسرها اغلب از تخت خواب با طرح ماشین های مختلف آتش نشانی، پلیس و ماشین کارتونی خریداری می‌شود.

تخت خواب نوزاد

میز تعویض کودک را فراموش نکنید!

میز تعویض نوزاد یکی از آن دسته وسایلی است که شاید استفاده از آن به اندازه مابقی وسایل میان مردم ترند نباشد، اما راحتی و نظمی که بعد از استفاده از آن بدست می‌آورید، آنقدر ارزش دارد که منجر به خرید این محصول شود. اگر تا به حال راهنمای خرید میز تعویض نوزاد را مطالعه کرده باشید، متوجه خواهید شد که این محصول به صورتی طراحی شده که در ابتدا بزرگ‌ترین کمک را به نظم اتاق و قرار ندادن نوزاد روی زمین می‌کند؛ همچنین سرعت شما را هم در عوض کردن پوشک بچه بالا می‌برد. رویه نرم و تشک مناسبی که در ابعاد مناسب روی این محصول طراحی شده باعث می‌شود تا کودک هنگام تعویض اصلا احساس ناراحتی نداشته باشد و کشو و کمد تعبیه شده هم‌ به قرار گرفتن وسایل مرتبط در یک جا بدون بهم ریختگی کمک می‌کند؛ بنابراین از هر جهت که محاسبه کنید، خرید میز تعویض نوزاد به نفع شما خواهد بود.

میز تعویض نوزاد

نوزاد ها بیشتر از بزرگ تر ها لباس دارند، خرید کمد لباس نوزاد ضروری است!

سرعت رشد انسان در دوران نوزادی بسیار بالاتر از سایر دوران‌هاست به همین دلیل خرید لباس نوزادی بیشتر از دوران بزرگسالی است. نوزادها هر ماه تغییر ساز می‌دهند و دیگر لباس‌های کوچک شده آن‌ها قائل استفاده نیست، به همین سبب والدین مجبور به خرید لباس در بازه‌های زمانی متوالی هستند، همچنین بخاطر اینکه تسلطی روی غذا خوردن یا سایر کارها هم ندارند، پس طبیعی است که در طول روز چندین بار لباس برایشان تعویض شود، به همین دلیل اهمیت خرید کمد لباس کودک خیلی بیش‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کنید، چون از یک جایی به بعد می‌بینید که به هیچ عنوان فضالی خالی در کمدهای قبلی ندارید و باید به صورت اختصاصی از یک کمد و کشو کمک بگیرید.

کمد لباس نوزاد

خرید اسباب بازی نوزاد، کمد اسباب بازی، خرید هدیه برای نوزاد

شاید این نکته در راهنمای خرید سیسمونی نوزاد به چشم نیاید، اما حقیقت اینجاست که نوزادها معمولا علاوه‌بر پدر و مادر، از جانب افراد دیگر هم اسباب بازی‌های متنوعی را دریافت می‌کنند و بعد از مدتی مشاهده می‌کنید که بیشتر از ظرفیت اتاق دارای اسباب بازی‌های ریز و درشت هستید، به همین دلیل بهتر است برای عدم بهم ریختن نظم از همین ابتدا کمد طبقه بندی شده‌ای را خریداری کنید تا اتاق نوزاد بهم نریزد.

صندلی خودرو کودک، بهترین ایده خرید کادو برای نوزاد

هر چقدر هم که به دست فرمان خود اعتماد داشته باشید، اما حادثه خبر نمی‌کند. به دلیل اینکه کودک کنجکاوی‌ها و جنب و جوش خاص خودش را دارد، محافظت از کودک اهمیت بالایی دارد.

خرید صندلی خودرو کودک باعث می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت کودک را درون ماشین بگذارید و استرس اتفاق بدی را نداشته باشید. این صندلی دارای کمربند و استحکام خوبی است و به حفظ سلامت کودک شما کمک می‌کند، همچنین بعد از نصب صندلی خودرو کودک متوجه می‌شوید که همیشه هم نیازی به فرد دیگری برای نگه داشتن کودک در خودرو نیست و می‌توان به تنهایی بدون استرس سوار شد و استرس کمتری برای کودک در طول مسیر داشت.

صندلی ماشین نوزاد

روتختی و رختخواب، یکی از پر مصرف ترین وسایل در سیسمونی نوزاد

روتختی و رختخواب برای هر سنی مهم است، اما برای نوزاد به دلیل اینکه احتمال نیاز به تعویض آن بیشتر احساس می‌‌شود، خرید آن بسیار خرید مهمی به حساب می‌آید. هنگام خرید روتختی و رختخواب علاوه‌بر طرح و ابعاد آن حتما به جنس پارچه هم توجه کنید زیرا این روتختی قرار است به صورت مستقیم با پوست بدن کودک تماس داشته باشد.

جمع بندی نهایی

اگر نوزاد یا کودکی در اطراف شما هست که در فکر خرید کادویی مناسب برای آن هستید، پس چه بهتر که از بهترین ایده برای خرید کادو برای نوزاد استفاده کنید. در این مقاله از بالسا ما به طور جامع به انواع ایده خرید هدیه برای نوزاد اشاره کردیم تا شما بتوانید متناسب با سلیقه و نیاز نوزاد، از ایده‌ها استفاده کرده و بهترین خرید را تجربه کنید. اگر تا به حال تجربه خرید هر یک از محصولات نام برده شده را دارید، می‌توانید با نوشتم در قسمت نظرات، تجربه خود را با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید