سرویس خواب از کجا بخریم؟ 25 مرکز فروش سرویس خواب در تمام نقاط ایران + لوکیشن

سرویس خواب از کجا بخریم؟

سرویس خواب از کجا بخریم؟ سردرگم شدید؟ نمی‌­دانید که سرویس خواب را باید از کجا بخرید؟ حتما تا الان چند درب چند فروشگاه یا مغازه را بازدید کرده­اید و حالا دست به دامن گوگل شده­اید تا راهی جلوی پای­تان بگذارد! ما با یک تیم قوی و همراه در کنار شما با اطمینان خاطر به شما می­گوییم که هر سرویس خوابی مدنظرتان باشد در بالسا موجود است. در بالساچوب 25 شعبه در تهران و شهرستان­ها وجود دارد که راحتی و کیفیت در آن پادشاهی می­کند! در اینجا برای هر نوع سلیقه، نیاز، سبک زندگی و بودجه­ای یک سرویس خواب رویایی وجود دارد. ما در 10 شهر از شمالی­‌ترین تا جنوبی­ ترین نقطه ایران عزیز شعبه داریم. مثلا بالسا در اصفهان دارای دو شعبه در سیتی سنتر و خیابان توحید است. شما می‌توانید برای خرید کالای خواب نیز به صفحه خرید کالای خواب مراجعه کنید.

سرویس خواب از کجا بخریم؟

لابد می­گویید من سرویس خواب مخصوص می­خواهم. ما برای تمام سنین پیشنهادهای شگفت­ انگیزی داریم. در این بین ممکن است سوالاتی برای­تان پیش آمده باشد که برای جواب آن اینجا هستید. سوالاتی مثل اینکه سرویس خواب کودک یا نوزاد از کجا بخریم؟ مثلا در تماس­های تلفنی و مراجعات حضوری از ما می­پرسید که سرویس خواب نوجوان از کجا بخریم؟ یا سرویس خواب دونفره از کجا بخریم؟ مرکز فروش سرویس خواب در تهران یا شهرستان­ها کجاست؟ جواب تمام سوالات و دغدغه­ های­ شما را بالساچوب می‌­داند. سال­ها تجربه و ارائه محصولات با کیفیت باعث شده تا نیاز مشتری را بدانیم و درصدد رفع آن بربیاییم. برسیم به سوالات شما:

شعبه بالسا سرویس خواب

سرویس خواب نوجوان از کجا بخریم؟

اگر برای شما سوال پیش آمده که سرویس خواب نوجوان از کجا بخرم؟ اصلا سرویس خواب نوجوان بخرم یا بزرگسال؟! باید بگوییم چیزی که در مورد نوجوانان وجود دارد این است که ممکن است بخواهند بزرگسال به نظر برسند اما اغلب آنها هنوز نمی­خواهند چیزهایی که از دوران کودکی دوست داشتند را کاملا کنار بگذارند. برای این سنین قدری انتخاب چه برای آنها و چه والدین سخت است. یکی از چیزهای مورد علاقه آنها سرویس خواب نوجوان است. اینجا درست زمانی است که شما باید تعادلی بین شیک و مد روز بودن یا عجیب و غریب و سرگرم کننده بودن پیدا کنید. خوشبختانه در بالسا گزینه­ های زیادی وجود دارد که مورد پسند شما و نوجوان­‌تان باشد. شما از سراسر ایران می­توانید به شعب ما مراجعه و یک سرویس خواب مناسب برای نوجوان­تان انتخاب کنید. برند بالسا به واقع مرکز فروش سرویس خواب در تهران و شهرستان­ها است. اگر می‌خواهید با اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم که مقاله سرویس خواب چیست را یک نگاهی کنید. مقاله سرویس خواب چیست یک راهنمای خرید سرویس خواب خوب نیز می‌باشد.

شعبه بالسا

شما اگر در شهرهای شمالی ایران زندگی می­کنید علاوه بر اینکه باید به شما بگوییم “خوش ­به­ حالتان!”، باید اضافه کنیم که بالسا ساری آماده است تا به شما سرویس ­دهی کند. حالا اگر از ساری به سمت جنوب کشور حرکت کنیم بعد از تهران که 11 شعبه دارد به بالسا اصفهان می­رسیم.

لوکیشن نمایندگی بالسا در شهر ساری:

شعبه بالسا اصفهان در سیتی سنتر رفتید؟!

حتما این ترانه به گوش­تان خورده است که شاعر می­گوید: “به اصفهان رو که تا بنگری بهشت ثانی!” اگر ساکن مرکز ایران هستید و به اصفهان دسترسی دارید، ما برای راحتی شما دو شعبه در این شهر برای­تان در نظر گرفتیم. یکی شعبه بالسا اصفهان واقع در سیتی­ سنتر است. شعبه سیتی­ سنتر بالسا در اصفهان طبقه اول سیتی سنتر، درست روبروی کافه فنجون است.

لوکیشن بالسا در اصفهان شعبه سیتی سنتر:

یک شعبه دیگر بالسا اصفهان واقع در خیابان توحید است. خبر خوب اینکه اهالی نزدیک به مرکز ایران، از کاشان گرفته تا خود سیرجان می­‌توانند به غیر از دو شعبه بالسا اصفهان در سیتی سنتر و خیابان توحید، به شعبه یزد بالسا در خیابان چهارراه یزدباف هم مراجعه کنند. ساکنین جنوب شرقی ایران و استان کرمان هم می­توانند به شعبه بالسا در کرمان به آدرس خیابان هزار و یک شب مراجعه کنند. ساکنین شهرهای دیگر هم نگران نباشید! با ما باشید تا در ادامه این مقاله شعب دیگر بالسا را معرفی کنیم و با معرفی مرکز فروش سرویس خواب در تهران و شهرستان‌ها پاسخی کامل به این سوال دهیم که سرویس خواب از کجا بخریم؟

لوکیشن بالسا در اصفهان شعبه خیابان توحید:

لوکیشن بالسا در شهر یزد:

لوکیشن بالسا در کرمان:

سرویس خواب کودک یا نوزاد از کجا بخریم؟

اگر در شرف پدر یا مادر شدن هستید یا به تازگی پدر یا مادر شده­اید تبریک می­گوییم! شما یکی از بهترین و سخت­ترین احساسات دنیا را تجربه خواهید کرد. البته مراقبت از کودک نگرانی­های خاص خود را هم دارد. یکی از چیزهایی که همه در این برهه از زندگی­شان تا قبل از سنین نوجوانی درصدد خرید آن هستند، سرویس خواب کودک یا نوزاد است. حتما دغدغه رعایت نکات امنیتی و مراقبتی در طراحی سرویس خواب فرزند دلبندتان را دارید و سوال شما این است که سرویس خواب کودک یا نوزاد از کجا بخریم؟

شعب بالسا در سراسر ایران مرکز فروش سرویس خواب در تهران و شهرستان­ها است. در ادامه سفرمان به شهرهای مختلف ایران، به شیراز زیبا می­‌رسیم.

بالسا شیراز با دو شعبه!

به شهر عشق یعنی شیراز می­رسیم. حضرت حافظ می­فرمایند: ” خوشا شیراز و وضع بی مثالش، خداوندا نگه دار از زوالش!”. شیرازی­های عزیز و سایر شهرهای استان فارس و شهرهای اطراف استان می­توانند بالسا شیراز را در ستارخان و بلوار قدوسی شیراز پیدا کنند.

لوکیشن شعبه بالسا در بلوار قدوسی شیراز:

لوکیشن شعبه دوم بالسا در ستارخان شیراز:

شعبه بالسا در بندر عباس

در بندرعباس، آخرین ایستگاه جنوبی خاک ایران نیز شعبه بالسا بندرعباس در بلوار امام واقع شده است. شعب بالسا به همین جا ختم نمی­‌شود! ما در عرض جغرافیایی ایران هم به پیش رفتیم.

لوکیشن شعبه بالسا در شهر بندرعباس:

سرویس خواب دونفره از کجا بخریم؟

بهترین قسمت شب، خواب شبانه است و چه چیز از این بهتر که یک سرویس خواب دونفره کامل در اختیار داشته باشیم تا صبح را با لبخند آغاز کنیم. یک سرویس خواب دو نفره محبوب­ترین اندازه­ای است که همه دنبالش هستند. زیرا برای اکثر افراد یک انتخاب جادار، همه کاره و راحت است. از زوج‌ها گرفته تا نوجوانان، تخت‌های دو نفره فضای کافی را در اختیار شما قرار می‌دهد. چه تنها بخوابید و چه با همسرتان، شما به جا برای چیدمان منظم و شیک نیاز دارید. برند بالسا با سابقه درخشانی که دارد، باکیفیت­ترین و زیباترین طرح­های سرویس خواب دو نفره را در مرکز فروش سرویس خواب در تهران و شهرستان­ها در اختیار شما می­گذارد.

از اجزاء مهم سرویس خواب دو نفره، پاتختی، میز آرایش با آینه، صندلی عسلی میز آرایش، آینه قدی، کمد لباس و دراور می باشد که می توانید تمامی این قطعات را از بالساچوب با بهترین کیفیت و بهترین طرح و مدل، خریداری نمایید. ( در انتهای این بخش قرار گیرد)

سرویس خواب از کجا بخریم؟ 25 مرکز فروش سرویس خواب در تمام نقاط ایران + لوکیشن

شعب بالسا در کرج، قزوین، تبریز، کرمانشاه

ساکنین شمال غربی ایران برند بالسا را در شهر ستارخان یعنی تبریز، بلوار امام می­توانند پیدا کنند. در غربی­ترین نقطه ایران هم بالسا با شماست. بالسا در شهر بیستون یعنی کرمانشاه میزبان شماست. شعبه بالسا در میدان مرکزی کرمانشاه مستقر است. حالا در راه برگشت به تهران، گریزی به قزوین می­زنیم و شعبه بالسا در قزوین را معرفی می­کنیم که در مجتمع پردیس این شهر واقع شده است. اگر از شمال یا جاده قزوین به تهران بخواهید بیایید، در کرج هم ما شعبه داریم. بالسا در کرج، میدان توحید قرار گرفته است.

لوکیشن بالسا در کرج:

لوکیشن بالسا در قزوین:

لوکیشن بالسا در شهر تبریز:

لوکیشن شعبه بالسا در کرمانشاه:

شعب بالسا در تهران

… و اما برند بالسا در تهران بزرگ دارای 11 شعبه است که از شمالی­‌ترین نقطه که زعفرانیه تهران باشد تا جنوبی­ترین آن، بازار مبل خلیج فارس ادامه دارد. بالسا را در تهران در این نقاط می­توانید پیدا کنید: زعفرانیه، پاسداران، ایران مال، سعادت آباد، شریعتی، شهرک غرب، بازار مبل ایران، بازار مبل ایران 3، بازار مبل کاسپین، بازار مبل خلیج فارس و بازار مبل خلیج فارس2.

برای پیدا کردن لوکیشن و شماره تلفن شعب تهران به صفحه شعب بالسا در تهران مراجعه کنید.

خرید سرویس خواب از بالسا

بالسا از همیشه در دسترس‌تر

در پاسخ به این سوال که سرویس خواب از کجا بخریم؟ باید بگوییم جواب شما یک کلمه است و آن هم بالسا ست. چرا که تمامی محصولات بالسا دارای بهترین جنس و طراحی هستند و همه آنها دارای گارانتی هستند. برای داشتن سرویس خواب یک­دست و زیبا و البته باکیفیت باید کار را به برندهای مطمئن سپرد. امروزه خرید سرویس خواب کامل به دلیل وجود تکه­های مختلف شامل تخت­خواب، کمد لباس، دراور، پاف، میز آرایش و… دغدغه ­ای است که برند بالسا با تنوع طرح­ها و اثبات کیفیتش آن را برای شما حل کرده است. پس فراموش نکنید که ما در هر نقطه­ ای از وطن که باشید در کنار شما هستیم. بالسا خود به تنهایی مرکز فروش سرویس خواب در تهران و شهرستان­ها است. برند بالسا در تهران و شهرستان­هایی مثل اصفهان(با دو شعبه در سیتی سنتر و خیابان توحید)، ساری، کرمانشاه، قزوین، کرمان، کرج، یزد، تبریز، شیراز(با دو شعبه در ستارخان و بلوار قدوسی) و بندرعباس در کنار شماست. ما به آرامش شما، چه در تولید و چه برای بازدید اهمیت می­دهیم. در شعب بالسا منتظر قدم‌­های مبارک شما هستیم. همچنین همیشه می­توانید با شماره­‌های بالساچوب تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره­ مند شوید. ناگفته نماند که نه تنها سرویس خواب بلکه می‌توانید برای خرید اکسسوری اتاق خواب (خرید لوازم اتاق خواب) به بالسا اعتماد کنید.

سوالات متداول

  1. سرویس خواب از کجا بخریم؟
    بالسا چوب در سراسر ایران داری شعبه است و خود طراح و تولید کننده مطمئن این محصولات است. شما در هر کجای این سرزمین که زندگی می‌کنید یکی از 25 شعب بالسا در دسترس شماست.
  2. بالسا در چه شهرهایی شعبه دارد؟
    تهران، ساری، کرج، کرمانشاه، اصفهان، شیراز، قزوین، تبریز، بندرعباس، یزد
  3. چرا از بالسا سرویس خواب بخریم؟
    تمامی طراحی های بالسا طبق مد روز است و همه آنها با نمونه‌های بروز کشورهای اروپایی و صاحب سبک برابری می‌کند. شما می‌توانید بهترین سرویس خواب یکنفره، عروس (دونفره)، کودک (نوزاد) و نوجوان را از ما با خیالی آسوده و با ضمانت نامه خریداری کنید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید