چند ایده طراحی کمد لباس دخترانه

طراحی کمد لباس دخترانه

ایده های جذاب برای طراحی کمد لباس دخترانه

آیا شما از آن دسته از افراد هستید که از کمد اتاقتان صرفا برای انبار کردن لباس استفاده می‌کنید؟ کمد لباس دختران، مکانی برای قرار دادن لباس‌ها، کیف،‌ عطر و کفش است؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد رنگ، تزیین و چگونگی طراحی آن است. در این مقاله از بالسا به چند نکته و ایده کاربردی همچون نحوه چیدمان لباس و وسایل و رنگ مناسب کمد برای طراحی کمد لباس دخترانه خواهیم پرداخت. این مطلب به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان اتاق‌خواب و سرویس خواب خود را به بهترین شکل طراحی کنید.

توجه به ابعاد اتاق برای طراحی کمد لباس

کمد‌های لباس اصولا به شکل دو درب و سه درب طراحی می‌شوند. اگر متراژ اتاقتان کوچک است  کمد دو درب با ابعاد کوچک‌تر را در نظر بگیرید تا فضای اتاق گسترده‌تری داشته باشید. همچنین بهتر است برای طراحی کمد، بزرگ‌ترین دیوار را انتخاب کرده و سپس کمد دو درب یا سه درب را در آن جا قرار دهید. معمولا ایده طراحی کمد دخترانه دو درب برای سرویس خواب یک نفره انتخاب مناسبی است؛ البته انتخاب مناسب کمد لباس، به ابعاد دیوار و متراژ اتاق شما نیز بستگی دارد.

ابعاد اتاق برای طراحی کمد لباس

برای طراحی کمد دخترانه به حجم لباس‌های‌تان کمد دقت کنید!

یکی از نکات اصولی برای ایده طراحی کمد لباس دخترانه، توجه به حجم لباس و لوازم شماست. اگر فضایی با ابعاد بزرگ و با حجم لباس بسیاری دارید، انتخاب کمد سه درب گزینه‌ای مناسب برای شما خواهد بود. البته با چیدمان اصولی لباس‌ها و لوازم، می‌توانید همه لوازم را در فضای کوچک کمد نیز قرار دهید. برخی از فروشگاه‌ها عکس و کاتالوگ راهنمای خرید کمد لباس را دارند که با مشاهده آن‌ها می‌توانید تصمیم بهتری برای طراحی و انتخاب کمد برای فضای ‌اتاق‌تان بگیرید.

ایجاد هماهنگی بین کمد و سرویس‌خواب

اگر شما قصد خرید کمد لباس، همراه با سرویس خواب را دارید، باید به نحوه قرارگیری عناصر سرویس خواب در کنار یکدیگر توجه کنید. ترجیحا سعی کنید ابعاد کمد لباستان را متناسب با اجزای سرویس خوابتان تهیه کنید تا دکور اتاق شما زیباتر به نظر برسد.

ایجاد هماهنگی بین کمد و سرویس‌خواب

اگر شما دختر نوجوانی در خانه دارید، برای استفاده از ایده طراحی کمد لباس دخترانه 11 ساله تا 18 ساله، باید علاوه‌بر توجه به کیفیت و ماندگاری بالا، به سلیقه فرزندتان نیز توجه داشته باشید. بدین‌تریب می‌توانید با ایجاد هماهنگی بین کمد و سرویس خواب نوجوان مطابق با سلیقه فرزندتان، اتاق خواب دختر نوجوان خود را به‌زیبایی دیزاین کنید.

بهترین رنگ‌ها برای کمد لباس دخترانه

برای ظاهر بیرونی و درونی کمدهای دخترانه رنگ‌های روشن مانند آبی، لیمویی، صورتی و کرم گزینه ایده‌آلی هستند. البته اگر شما به رنگ‌های تیره علاقه دارید، به کار بردن رنگ‌هایی مانند آبی نفتی، آجری و بنفش انتخابی جسورانه و متفاوت برای شما خواهند بود.

رنگ سفید همواره گزینه‌ای محبوب برای اتاق خواب دخترانه محسوب می‌شود؛ این رنگ همیشه جزو به روزترین رنگ‌ها برای دکوراسیون به شمار می‌رود. ترکیب رنگ سفید با چوب، انتخابی بی‌نظیر است که در دکوراسیون اتاق خواب جلوه‌ای خاص ایجاد می‌کند؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم برای کمد لباس دخترانه این ترکیب را نیز مد‌نظر قرار دهید.

بهترین رنگ‌ها برای کمد لباس دخترانه

چگونه کمد لباس را مرتب کنیم که ظاهر زیبایی داشته باشد؟

طراحی قفسه‌های مختلف برای قرار‌دادن لوازم‌ درون آن باید به‌گونه‌ای باشد تا دسترسی راحت‌تری به وسایل داخل کمد داشته باشید. در ادامه بررسی ایده طراحی کمد ‌لباس دخترانه، چند ایده در مورد بهترین روش مرتب کردن کمد لباس و چیدمان لوازم داخل کمد را نیز بررسی کرده‌ایم که عبارت‌اند از:

  • پیراهن‌ها و شلوار‌ها: بهتر است شلوار‌ها را به یک طبقه و پیراهن‌ها را به یک قفسه دیگر اختصاص دهید. تا کردن این لباس‌ها براساس رنگ و جنس ظاهر مرتب‌تری در کمد شما ایجاد می‌کند.
  • تیشرت‌ها: تیشرت‌ها باید در داخل کمد لباس یا دراور مخصوص خود قرار داده شوند. برای ظاهر منظم کمد‌لباس، آن‌ها را در یک طبقه به‌صورت دسته‌ای قرار دهید.
  • اکسسوری: برای ایده طراحی کمد لباس دخترانه، می‌توانید یک طبقه یا یک قسمت کوچکی از قفسه کمد را به‌صورت شیشه‌ای طراحی کنید و به اکسسوری‌های متفاوتی مانند ساعت، گردنبند و بسیاری از موارد دیگر اختصاص دهید، این روش جلوه زیبایی را در اتاق خوابتان نیز ایجاد می‌کند.
  • روسری و شال: برای شال و روسری خود می‌توانید از آویز‌های مخصوص شال و روسری با جنس استیل تهیه کنید تا باعث چروک و نخ کش نشدن آن‌ها نشود.

اگر کمد شما کشوهای متعدد اما قفسه‌های محدودی  دارد، درون کشو‌ها تاپ و تیشرت‌های‌تان را قرار دهید و برای مرتب کردن شال و روسری‌هایتان نیز از چوب لباسی استفاده کنید. با کمی خلاقیت و سلیقه می‌توانید از درب کمد داخلی برای آویزان کردن لباس و روسری استفاده کنید. البته طراحی کمد لباس شما بستگی به حجم لباس و ابعاد اتاق خوابتان دارد که برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید کمد، مطالعه وبلاگ راهنمای خرید کمد ‌لباس، کمک بسزایی به انتخاب کمد لباس شما می‌کند.

کمد‌لباس دخترانه

سفارش کمد‌لباس دخترانه با طراحی به‌روز و بهترین کیفیت

در این مطلب ما در مورد ایده طراحی کمد لباس دخترانه و نحوه قرار دادن آن در اتاق خواب پرداخته‌ایم.  با توجه به نکاتی مانند محبوب‌ترین رنگ کمد و چیدمان صحیح لوازم که در ارتباط با مدل و طرح کمد ذکر شده است، اکنون می‌توان یک کمد زیبا دخترانه خریداری کرد. اگر به دنبال طراحی‌های به‌روز کمد ‌لباس دیواری و کمد ‌لباس ست تخت‌خواب هستید، کافی است در قسمت محصولات سایت بالسا به جست‌وجو بپردازید بالسا به شما برای تصمیم‌گیری و ایده گرفتن برای کمد‌لباس و اجزای اتاق خواب کمک می‌کند، همچنین خرید مقرون‌به‌صرفه اما با‌کیفیت را با سفارش از سایت بالسا تجربه خواهید کرد.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید