راهنمای خرید میز آرایش و نکاتی که باید قبل از خرید میز آرایش بدانید

راهنمای خرید میز آرایش

به جرات می‌‎توانیم بگوییم که میز آرایش از جمله اقلام بسیار مهم برای اتاق خواب هرکسی به خصوص خانم‎‌ها می‌‎باشد. به غیر تخت خواب، آینه قدی، سرویس خواب، کمد و … میز آرایش کاربرد بسیاری دارد. میز ارایش علاوه‌بر کاربردهای فراوانی که دارد، زیبایی بسیار زیادی را به دکوراسیون اتاق شما می‌‎بخشند. اگر قصد خرید میز آرایش مناسب و استانداردی را دارید در اینجا راهنمای خرید میز آرایش و نکاتی که باید قبل از خرید میز آرایش بدانید را برای شما عزیزان گفته‌‎ایم. با ما همراه باشید تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

راهنمای خرید میز آرایش

جه قصد خرید سرویس خواب دو نفره داشته باشید و چه سرویس خواب یک نفره؛ یکی از مهم ترین تصمیم های شما بدون شک انتخاب میز آرایش مناسب است. مدل میز آرایش و یا همان میز توالت بسیار مهم است و تاثیر بسزایی را بر روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون اتاق شما می‎‌گذارد. درست است که میزهای آرایش و یا میزهای توالت بسیار کاربردی هستند و کمتر کسی به جنبه‌‎ی تزئینی آن فکر می‌‎کند، اما بهتر است که در هنگام خرید میز آرایش حتما به مدل آن توجه کنید.  امروزه با تغییرات مد و نفوذ آن به تمامی جوانب زندگی، طرح‌‎ها و مدل‎‌های بسیار گوناگونی نیز از میزهای آرایشی تولید و روانه بازار می‎‌شود. به دلیل این تنوع و داشتن گزینه‌‎های زیادی، شما می‌‎توانید به راحتی میز آرایش مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری کنید. اما ما به شما پیشنهاد می‎‌کنیم که مدلی از میز آرایش انتخاب و خریداری کنید که مطابق با سبک، مدل و رنگ دیگر وسایل اتاق خواب شما باشد، چرا که با ست کردن تمامی وسایل اتاق خوابتان با یکدیگر، هارمونی بسیار زیبایی را ایجاد می‎کنید. اگر شما طرفدار پرو پا قرص سبک‎‌های مینیمال و ساده هستید، ما در راهنمای جامع خرید میز آرایش به شما پیشنهاد، خرید یک میز آرایش ساده و شیک را می‎‌کنیم.

ابعاد استاندارد میز آرایش

در این بخش از راهنمای جامع خرید میز آرایش به ابعاد آن می‌‎پردازیم. هر میزی با توجه به کاربردی که دارد دارای ابعاد و اندازه‎‌های مختلفی است. اما تمامی این ابعاد و اندازه‌‎ها یک مقدار استانداردی می‎‌باشند. برای مثال اغلب در میزهای توالت و آرایشی عمق 50 سانتی متری و طول 70 سانتی متری در نظر گرفته می‎‌شود. البته گفتنی است که این اندازه‌‎ها ثابت و همگانی نیست. اگر اتاق خواب بزرگ و جاداری دارید می‌‎توانید میزآرایشی با ایعاد و اندازه‎‌های بزرگ‎تر خریداری و انتخاب کنید. تعداد کشوهای میز آرایش، مدل آینه قرار گرفته بر روی آن و طراحی‎‌هایش، تاثیر مستقیمی بر روی ابعاد و اندازه‎ی میز آرایش می‎‌گذارد.

راهنمای جامع خرید میز آرایش

نکاتی که قبل از خرید میز آرایش بدانید

در این بخش از راهنمای خرید میز آرایش، به نکات کلیدی و اساسی خرید میز آرایش رسیدیم. این نکات عبارتند از:

ابعاد محصول

اولین و مهم‌‎ترین نکته‎‌ای که هنگام خرید و انتخاب میز ارایش باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، ابعاد میز آرایش است. ابعاد میز آرایش را به گونه‎‌ای انتخاب کنید که مناسب فضای اتاق شما باشد. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا به سراغ اندازه گیری فضای مورد نظرتان در خانه بروید تا به مشکل ابعادی برنخورید.

انتخاب رنگ و طرح

مورد دوم از نکاتی که باید قبل از خرید میز آرایش بدانید، مربوط به رنگ و سبک طراحی میز آرایشی شما می‌‎باشد. سبک و رنگ میزآرایش شما بهتر است که مطابق با دیگر وسایل اتاق خواب، بویژه تخت خواب باشد. چرا که خارج شدن از سبک و رنگ غالب اتاق باعث برهم زدن هارمونی اتاق خواب شما می‌‎شود. خوشبخانه امروزه به قدری تنوع تولیدات و محصولات در بازار زیاد شده است که شما می‌‎توانید با کمی گشت و گذار در بازار به راحتی سبک و رنگ میز آرایش مورد علاقه خود را پیدا کنید.

تعداد کشوها

از موارد اساسی که در زمان انتخاب و خرید میز آرایش خوب است که آن را در نظر بگیرید، ابعاد و تعداد کشوهای میز آرایش است. البته در هنگام بررسی کشوها حتما ریل‌‎های آن را نیز بررسی کنید چرا که کیفیت ریل‌‎ها تاثیر بیار مستقیمی بر طول عمر کشوها و در نتیجه میز آرایش شما دارد. یادتان باشد که در این حسن از کیفیت دستگیره‌‎های کشو ها نیز غافل نشوید.

مقاله پیشنهادی: چگونه میز آرایش بچینیم؟

نوع آینه

پیشنهاد می‎‌کنیم که حتما در هنگام خرید میز آرایش به خود یادآوری کنید که به آینه میز آرایش و طرح آن توجه ویژه‎‌ای داشته باشید. چرا که آینه یکی از بخش‌‎های اصلی میز آرایش می‎‌باشد. برخی از میزهای آرایشی دارای آینه‌‎های ثابت و برخی دیگر دارای آینه‌‎های ریلی و یا کشویی هستند که در پشت آنها قفسه‌‎هایی پنهان شده است.

پایه دار یا بدون پایه

برخی از میزهای آرایش پایه‎‌دار هستند و برخی دیگر بدون پایه. اینکه کدام یک را انتخاب کنید، مستقیما مربوط به سلیقه و علاقه شما می‌شود. ولی ما در راهنمای خرید میز آرایش پیشنهاد می‌کنیم، انتخاب میزهای آرایش پایه‌‎دار را در الویت قرار دهید. چرا که در بازه‎‌های زمانی معینی می‌‎توانید زیر میز را نظافت کنید تا از جمع‌آوری باکتری جلوگیری شود.

نکاتی که باید قبل از خرید میزآرایش بدانید

انواع سبک های میز آرایش

پس از بررسی نکاتی که باید قبل از خرید میز آرایش بدانید، به بررسی سبک‌‎های مختلف آن می‎‌رسیم. بگذارید که با یک سوال شروع کنم؛ آیا دوست دارید که میز آرایشی که انتخاب می‎‌کنید با بقیه‎‌ی اسباب و اثاثیه‎‌ی اتاق ست باشد؟ و یا ترجیح می‌‎دهید سبکی متفاوت از دیگر وسایل خریداری کنید؟ در ادامه چند سبک رایج در طراحی میزهای آرایش را ذکر کرده‌‎ایم که در انتخاب بسیار زیاد به شما کمک می‌‎کند.

مطلب پیشنهادی: تفاوت های آرایش شب و روز

میز آرایش گوشه

اگر فضای اتاق شما کوچک است و یا به اصطلاح محدودیت مکانی دارید، میزهای آرایشی گوشه یک انتخاب مناسب برای شما هستند. با استفاده از این میزها شما می‌‎توانید بیشتری استفاده را از فضای اتاق خود ببرید.

میز آرایش کوچک

به قدری تنوع در ابعاد و سبک‎های میز آرایش زیاد شده است که هرچقدر هم اتاق شما کوچک باشد، می‎توانید به راحتی میز آرایش کوچکی در ابعاد مناسب اتاق خود پیدا کنید. حتی از میزهای آرایش کوچک می‎توانید برای اتاق کودکان و فرزندان خود نیز تهیه کنید.

میز آرایش بزرگ

اگر به دنبال میز آرایشی لوکس، بزرگ و زیبا هستید، به شما پیشنهاد می‌‎کنم که حتما سری به بخش میزهای آرایش بالسا بزنید. ست کردن تخت خواب، میز آرایش و آینه کلاسیک و نئو کلاسیک برای اتاق خواب‎‌های بزرگ بسیار مناسب است. بهتر است که میز آرایش‌‎های بزرگی را انتخاب کنید که در دو طرف خود دارای کشو هستند و به شما فضای ذخیره سازی بیشتری می‎‌دهند.

مقاله پیشنهادی: تفاوت سرویس خواب سلطنتی و اسپرت

اهمیت خرید میز آرایش برای سنین مختلف!

در این مطالب سعی داشتیم تا راهنمای جامع خرید میز آرایش را برای شما همراهان عزیز بازگو کنیم. شما می‌‎توانید با بررسی نکات ذکر شده در این راهنما به سادگی میز آرایش متناسب با نیازهایتان، سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. در صورت تمایل شما می‌‎توانید همین حالا از طریق وبسایت بالسا، از مجموعه میز آرایش‌‎های آن دیدن کنید و به صورت حضوری از شعب سراسری آن خریداری کنید. فراموش نکنید برای دختران نوجوان و جوان عزیز وجود یک دراور یا میز ارایش در کنار سرویس خواب نوجوان بسیار مهم است، تا آنها بتوانند به سادگی و در آرامش کامل به وسایل شخصی و آرایش خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نیاز باشد از اتاق خود خارج شوند.

سوالات متداول

  1. برای تمیز کردن میز آرایش چوبی چه کاری باید انجام دهم؟
    بهتر است که برای تمیز کردن میز آرایش چوبی خود از پارچه‌‎های نرم و مرطوب و یا از ابرها استفاده کنید. در هنگام تمیز کردن میز آرایش مراقب باشید که خش و خطی به آن نیفتد. میزهای آرایشی چوبی به سرعت با برخورد به آب تغییر رنگ می‌‏دهند پس اگر قطره‎ای آب بر روی آن ریخته شد بهتر است که آن را به سرعت پاک کنید.
  2. میز آرایش هالیوودی چیست؟
    میز آرایش هالیوودی، میزی بسیار پر زرق و برقی است که فضای ذخیره سازی زیادی هم دارد. این مدل میزهای آرایش دارای لامپ‌‎های بسیار نورانی است و شما با قرارگیری در جلوی آن، احساس گریم شدن برای یک فیلم سینمایی یا سریال تلویزیونی را می‎‌کنید.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید