تشخیص تشک اصل از تقلبی | با این 3 نکته تشک تقلبی نخرید!

تشخیص تشک اصل

در بازار پرهیاهو و پر جنب و جوش امروزی، که تعداد افراد سودجو بسیار زیاد شده‎ است، چگونه می‎توانیم از اصل یا تقلبی بودن جنسی مطمئن شویم؟ در این مقاله با یکدیگر به بررسی روش‌های تشخیص تشک اصل از تقلبی می‎‏پردازیم. در این روزها که افراد پر مشغله‌تر از همیشه و ذهن ها درگیرتر شده است، عده زیادی از افراد، بیشتر از همیشه به کیفیت اتاق خواب خود، جایی که تمام خستگی‌ها در آن نابود می‌شود، می‎پردازند. یکی از مهم‌ترین وسایل اتاق خواب، تخت خواب است و یکی از اساسی‌ترین اجزای تخت خواب، سرویس خواب دونفره و یک نفره در سنین مختلف، تشک آن می‌باشد. تشک اصل بالسا دارای پارچه گردبافت، کاور زیپ دار، مارک مخصوص بالسا و فنرهای متعدد است که همین موضوع کیفیت و استحکام تشک های ما را نسبت به سایرین بیشتر کرده است. همچنین در زمان خرید تشک به گارانتی، قیمت و لوگو گلدوزی شده ما روی تشک توجه کنید. به دلیل همین است که تشخیص تشک اصل به دغدغه خیلی از افراد تبدیل شده. در ادامه همراه ما باشید تا با روش‎های تشخیص تشک اصل از تقلبی، این دغدغه را رفع کنیم.

تشخیص تشک اصل از تقلبی

روش های تشخیص تشک اصل طبی

بسیاری از برندهای معتبری هستند که در کنار سرویس خواب، تشک‌های طبی در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می‎کنند. تمامی این تشک‎های تولید شده با مواد اولیه با کیفیت و استانداردی هستند. اما ما چگونه بفهمیم که مواد اولیه به کار رفته در تشک با کیفیت است؟ و دیگر روش‌های تشخیص تشک اصل از تقلبی چیست؟ در ادامه به بررسی این موارد پرداخته ایم:

مواد اولیه باکیفیت و مناسب

همانطور که در قسمت بالا گفتیم یکی از اصلی‌ترین ویژگی‎های تشکی طبی، استفاده از مواد اولیه باکیفت در ساخت آن است. برای مثال، اگر تشک‌های طبی را در دو دسته طبی ساده و طبی فنردار قرار دهیم، تشک‎های طبی فنردار دارای لایه‌هایی است که در بین آن فنر قرار دارد. فنرهای تشکیل دهنده در این مدل تشک‌ها معمولا از جنس فولاد است و قطرشان 2.2 سانتی متر می‎باشد. فولاد به کار رفته در فنرهای تشک‎های طبی فنردار، آب دیده است و این یعنی که فنرها مقاومت بسیار بالایی دارند، که همین ویژگی باعث افزایش طول عمر تشک‎های طبی فنردار شده است. این‎ها همه نشانه‌های یک تشک طبی فنردار اصل است. اما تفاوت آن با مدل تقلبی چیست؟ در تشک‎های طبی فنردار، فنرهای آلومینیومی غیر گرمادیده را جایگزین فنرهای گرمادیده‎ی فولادی کرده‎اند، که حتی قطر آنها 1.8 سانتی متر می‎باشد.  همانطور که برای همه ما واضح است، آلومینیوم کیفیت و مقاومت بسیار بسیار کمی را نسبت به فولاد دارد.

مقاله پیشنهادی: راهنمای خرید تشک

خرید تشک طبی از نمایندگی‎های اصلی تولیدکنندگان معتبر

یکی از روش‎های بسیار آسان در تشخیص تشک اصل، که ما آن را به شما توصیه می‎کنیم، خرید تشک طبی از نمایندگان اصلی تولیدکنندگان معتبر است. با خرید تشک از مراکز فروش و نمایندگی برند معتبر موردنظر خود، می‎توانید با خیالی آسوده انتخاب و خریدی ایمن داشته باشید.

اصل بودن تشک

به قیمت توجه کنید

یکی دیگر از روش‎های تشخیص تشک اصل از تقلبی، در نظر گرفتن و بررسی کردن قیمت آن است. حتما قبل از اقدام به خرید تشک، قیمت به روز آن را بررسی کنید و از آن آگاه باشید. پس از مراجعه به فروشگاه، اگر فروشنده به هر دلیلی قیمت بسیار کمتری را نسبت به آنچه شما از آن آگاه بودید، داد، به احتمال بسیار زیاد تشک روبروی شما، یک تشک طبی تقلبی است. حتما این را در نظر داشته باشید که تشک‌های طبی ساده اصل و تشک‌های طبی فنردار اصل، به دلیل مواد اولیه بسیار با کیفیت و نحوه تولید آنها قیمت بالاتری دارند.

مقاله پیشنهادی: بهترین نوع تشک برای کودکان

وجود آرم استاندارد بر روی تشک

یکی دیگر از قدم‌هایی که در هنگام خرید تشک، برای تشخیص تشک اصل، می‎توانید آن را بردارید، بررسی آرم استاندارد موجود بر روی تشک است. این را بدانید که بر روی تمامی تشک‎های اصلی بایستی آرم استاندارد درج شده باشد، که در غیر این صورت تشک مدنظر شما غیر اصل می‎باشد. در تشک های بالسا لوگو ما روی محصول گلدوزی شده است.

ضمانت‎نامه معتبر تشک

دریافت ضمانت‎نامه از فروشنده برای خرید تشک، یکی از روش‎های بسیار بسیار مطمئنی هست که به شما این اطمینان را می‎دهد، فروشنده با مهر و امضای ضمانت نامه، تشک اصلی را خدمت شما ارائه داده است.

روش‌های تشخیص اصل بودن تشک های بالسا

پس از بررسی کلی روش‎های تشخیص تشک اصل از تقلبی، در ادامه، به بررسی تشخیص اصل بودن تشک های بالسا، یکی از مطرح‌ترین تشک‌های موجود در بازار پرداخته‌ایم:

کاور تشک

اولین قدم برای تشخیص اصل بودن تشک، وجود کاور تشک است. تشک‎های بالسا دارای کاورهای مخصوص زیپ داری هستند که با رنگ‎های مختلفی به بازار ارائه شده‌اند. اما رنگ‎های متنوع کاورها بی دلیل نیست و هر رنگ مخصوص میزان سالی است که تشک ضمانت دارد. رنگ کاورهای بالسا سرمه ای است که با نگاهی ساده لوگو و سردر شعب بالسا می‌توانید به خوبی متوجه آن شوید.

تشک اصلی و اورجینال

نوع پارچه

جنس پارچه‌های استفاده شده در تشک های بالسا، گردبافت می‌باشد. پارچه گردبافت علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، باعث بالارفتن وزن تشک و بعلاوه طول عمر مفید و کیفیت آن می‌شوند.  اگر بخواهیم که جنس این نوع را برایتان توصیف کنیم، می‎توانیم بگوییم: پارچه با حالت حوله‌ای و خاصیت آنتی باکتریالی است. بر روی این پارچه مخصوص تشک، لوگوی بالسا، دوخته شده است.

مقاله پیشنهادی: بهترین تشک طبی برای دیسک کمر

متریال بکار رفته در تشک

یکی دیگر از عواملی که در تشخیص اصل بودن تشک ما کمک کننده است، توجه به متریال به کار رفته در تشک است. برای مثال اجزای تشکیل دهنده‎ تشک‌های طبی فنردار اصلی ، شامل: فنر فولادی، فوم سرد کره‎ای، ابر ریباند، الیاف مخصوص و نمد ترموباند می‎باشد.

ناگفته نماند که فنرهای موجود در تشک بالسا حاوی 80 درصد کربن هستند، که همین موضوع کیفیت و مقاومت تشک را نسبت به دیگر تشک‌ها افزایش داده است.

دیواره های تشک های بالسا از اسفنج تشکیل شده که همین امر موجب افزایش مقاومت محصول شده است. علاوه بر این تشک های بالسا طوری طراحی شداه اند که در آن فنرهای بیشتری نسبت به  تشک‌های برندهای دیگر قرار می‌گیرد. فنر بیشتر مساوی است با دوام بیشتر.

مقاله پیشنهادی: نحوه شستشوی تشک خوشخواب

دیگر روش‎های تشخیص اصل بودن تشک

از دیگر روش‎های تشخیص اصل بودن تشک می‎توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • یکی از ایمن‌ترین راه‌های تشخیص اصل بودن تشک از تشک تقلبی، مراجعه به نمایندگی‌های فروش اصلی این مجموعه می‎باشد.
  • از قیمت پایین محصولات مشابه می‎توانید تشخیص دهید که آن تشک تقلبی است.
  • تمامی مدل‎های تشک دارای ضمانت نامه و گارانتی است.

از کجا تشک اصل و مطمئن طبی بخریم؟

شما می‎توانید با مراجعه به وبسایت بالسا از مدل‎های متعدد تشک‎های طبی آن دیدن کنید و برای خرید و مشاوره رایگان به صورت حضوری به شعب متعدد بالسا در سراسر ایران مراجعه بفرمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با تماس بگیرید.

تشک تخت

سوالات متداول

  1. ویژگی های تشک اصل چیست؟
    تشک اصل دارای هولوگرام خاص خود است، در تشک های بالسا نماد ما روی محصول گلدوزی شده است. همچنین با توجه به کاور زیپ دار و قیمت محصول می‌توانید متوجه اصل یا تقلبی بودن تشک بشوید. فراموش نکنید که پارچه تشک های بالسا گردبافت هستند که این مزیت تشک ما با سایرین است. چرا که مقاومت و کیفیت را چندبرابر می‌کند. همچنین محصولا ما دارای گارانتی 18 ماهه هستند.
  2. آیا می‎توانیم به هر ضمانت نامه‎ای اطمینان کنیم؟
    جواب این سوال خیر است! هر شخص و هر تولیدی می‎تواند برای محصول تولید شده خود ضمانت نامه بسازد. اما مهمترین نکته در وجود اعتبار ضمانت نامه، تایید اصالت آن است. که می‌توانید از طریق وبسایت هر برند، برای این اصالت، تاییدی بگیرید.
  3. آیا تشک‎های خوشخواب به دمای محیط حساس هستند؟
    تشک اصل دارای هولوگرام خاص خود است، همچنین با توجه به کاور زیپ دار و قیمت محصول می‌توانید متوجه اصل یا قلبی بود تشک بشوید. فراموش نکنید که پارچه تشک های بالسا گردبافت هستند که این مزیت تشک ما با سایرین است. چرا که مقاومت و کیفیت را چندبرابر می‌کند.

خودمونی بالسا

از آخرین ها ، اولین نفر مطلع شو

دیدگاهتان را بنویسید